FANDOM

Przysłała mi... wyjca.
Ron Weasley[źródło]

Wyjec Molly Weasley (ang. Molly Weasley's Howler to Ronald Weasley) — wyjec napisany przez Molly Weasley w 1992 roku. Zaadresowany był do jej najmłodszego syna, Ronalda Weasleya.

Wyjec został dostarczony do Hogwartu przez sowę podczas śniadania w Wielkiej Sali.

Treść Edytuj

"...PO TYM, JAK UKRADŁEŚ SAMOCHÓD, WCALE BYM SIĘ NIE DZIWIŁA, GDYBY SIĘ WYRZUCONO ZE SZKOŁY, POCZEKAJ, AŻ SIĘ DO CIEBIE DOBIORĘ, NIE SĄDZĘ, ŻEBYŚ W OGÓLE POMYŚLAŁ, CO TWÓJ OJCIEC I JA PRZEŻYLIŚMY, KIEDY ZOBACZYLIŚMY, ŻE GO NIE MA...
...DOSTALIŚMY WCZORAJ LIST OD DUMBLEDORE'A, MYŚLAŁAM, ŻE TWÓJ OJCIEC UMRZE ZE WSTYDU, C OZ CIEBIE WYROSŁO, TY I HARRY MOGLIŚCIE POŁAMAĆ SOBIE KARKI...
...WSTRĘTNE I OBURZAJĄCE, TWOJEGO OJCA CZEKA DOCHODZENIE W PRACY, TO WYŁĄCZNIE TWOJA WINA I JEŚLI JESZCZE RAZ ZROBISZ COŚ NIE TAK, WRÓCISZ DO DOMU I KONIEC ZE SZKOŁĄ."

Za kulisamiEdytuj

Wyjec Molly Weasley (film).jpg

Wyjec z filmu

  • W filmie treść wyjca była nieco zmieniona, wiadomość znacznie skrócono i dodano na końcu gratulacje dla Ginny za przydzielenie do Gryffindoru.
  • Zmienił się również sposób przedstawienia wyjca. W filmie po rozpakowaniu koperta wznosi się nad stół zmienia kształt, by przypominać usta, którymi wypowiada treść wiadomości, po czym rozpada się na kawałki.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki