Fandom

Harry Potter Wiki

Wmigurok

7070stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Czujesz, że nie dotrzymujesz kroku rozwojowi współczesnej magii? Zdarza ci się usprawiedliwiać, że nie wyszło ci najprostsze zaklęcie? Wykpiono twoje bezskuteczne wymachiwanie różdżką? Oto rozwiązanie twoich problemów! Wmigurok to zupełnie nowy, szybki, łatwy i absolutnie niezawodny sposób na poznanie współczesnej magii. Setki czarownic i czarodziejów skorzystało z dobrodziejstw tej nowej metody!
—Reklama Wmigurowa
Wmigurok.jpg

Wmigurok (ang. Kwikspell) — korespondencyjny kurs dla początkujących czarodziejów i charłaków.

Pierwsza lekcja to Jak poprawnie trzymać różdżkę (kilka pożytecznych wskazówek). Kurs ten odbywał Argus Filch, charłak pracujący na stanowisku woźnego Hogwartu. Filch najwyraźniej usiłował nauczyć się drobnych zaklęć i wykrzesać z siebie chociaż trochę magicznej mocy[1]. Harry Potter podpatrzył ową kopertę w kantorku woźnego, kiedy ten zaprowadził tam chłopaka, aby wpisać go w kartotekę za ubłocenie korytarza, natomiast chwilę później wyszedł, ponieważ Irytek niszczył jakiś mebel.

Z kursu zadowolonych było wiele słabych czarodziejów takich jak Z. Nettles i D. J. Prod.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

  1. Autorka jednak na oficjalnej stronie powiedziała, że charłakowi nawet taki kurs nie pomoże.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki