FANDOM

Wilkes (zm. 1980 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi (prawdopodobnie czystej krwi), uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Slytherinu. Był śmierciożercą.

Według Syriusza Blacka, Wilkes już w latach szkolnych zainteresowany był Śmierciożercami, podobnie jak Evan Rosier, Avery, Mulciber i Severus Snape. Wszyscy przyłączyli się w późniejszym czasie do Lorda Voldemorta.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Wilkes, około 1960 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii bądź Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Ekspres z peronu 9 i 3/4. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić go do Slytherinu.

Późniejsze życie i śmierć Edytuj

Wilkes walczył w Pierwszej Wojnie Czarodziejów. Na rok przed upadkiem Voldemorta – w 1980 roku został złapany przez aurorów i zabity, kiedy próbował uciec.

Występowanie Edytuj

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki