FANDOM

Tracey Davis (ur. 1980 r.) — czarownica półkrwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tracey Davis urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi – Davis, około 1980 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Tracey do Slytherinu.

Tracey dzieliła dormitorium z Dafne Greengrass, Millicentą Bulstrode i Pansy Parkinson. Można więc przypuszczać, że przyjaźniła się z nimi.

Ciekawostka Edytuj

  • Tracey Davis wystąpiła w Harry Potter i Ja, kiedy Rowling pokazuje długą listę uczniów z 1991 roku oraz w Pottermore.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J K Rowling; Do Hogwartu przyjmowano jedynie z Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki