Wikia

Harry Potter Wiki

Torebka Królowej

Komentarze2
4235stron na
tej wiki

Przekierowano z Torebka królowej

Harry Potter i Torebka Królowej — zabawny film nakręcony na 80 urodziny królowej Wielkiej Brytanii.

Film można obejrzeć po angielsku tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=ZAhF_2X1KMQ

Obsada Edytuj

Streszczenie Edytuj

Film ten zaczyna się gdy sowa Hedwiga dostarcza list do pokoju wspólnego Gryffindoru w Hogwarcie. Harry Potter, Hermiona Granger i Ron Weasley wchodzą do środka i narzekają. Nagle dostrzegają sowę i list.

Chociaż Ron myśli, iż list pochodzi od Ministra Magii, jednak Hermiona zdaje sobie sprawę, że list napisał Minister Magii z mugolskim premierem. Opisane jest tam, że torebka królowej została skradziona. Ron żartuje, że "Voldemort robi się naprawdę pomysłowy".

W torebce były okulary królowej do czytania, których potrzebuje, aby przeczytać swoje przemówienie na swoich 80 obchodach urodzin.

Harry proponuje użycia Veritaserum, które zdradziłoby złodzieja. Ale Hermiona mówi, że nie mają osób podejrzanych o kradzież. Harry bezskutecznie próbuje użyć Zaklęcia przywołującego. Nie potrafił przywołać torebki sam, więc poprosił Rona o pomoc. Ron wraz z nim rzucają urok ponownie - i nagle na stole pojawia się stos różnych zgubionych torebek. Myślą, że jedna z nich musi być królowej. Trio rozpoczyna przeszukiwanie torebki.

Neville Longbottom przybywa i widzi torbę babci wśród stosu (Ron pyta go, czy jego babcia jest królową). Hermiona mówi, że żadna z torebek nie jest królowej, ponieważ są one zbyt daleko od Pałacu Buckingham. Ron grzebie ręką w torbie babci Neville'a i jego ręka wpada na pułapkę na myszy.

Hermiona ma pomysł i chwyta pióro i pergamin. Pisze list, w którym wspomina, o czasowym przeniesieniu magicznej mocy z Pałacu Buckingham (prawdopodobnie tak by mogli korzystać z uroku Accio i przywołać prawdziwą torebkę).

Wysyłają oni Hedwigę z powrotem do Pałacu Buckingham z pismem Hermiony.

Cykl Harry Potter autorstwa J.K. Rowling
Kamień Filozoficzny książka film gra soundtrack
Komnata Tajemnic książka film gra soundtrack
Więzień Azkabanu książka film gra soundtrack
Czara Ognia książka film gra soundtrack
Zakon Feniksa książka film gra soundtrack
Książę Półkrwi książka film gra soundtrack
Insygnia Śmierci książka film cz.1

film cz.2

gra cz.1

gra cz.2

soundtrack cz.1

soundtrack cz.2

Inne książki Inne gry Inne filmy
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu Torebka królowej
Quidditch przez wieki LEGO Harry Potter: Lata 1-4  
Baśnie barda Beedle'a LEGO Harry Potter: Lata 5-7  
Prequel serii Harry Potter    

Więcej od Wikii

Losowa wiki