FANDOM

Thorfinn Rowleczarodziej czystej krwi; śmierciożerca. Walczył u boku Czarnego Pana podczas pierwszej i drugiej bitwy o Hogwart.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Thorfinn urodził się w XX wieku w rodzinie czarodziejów czystej krwi. W wieku jedenastu lat kupił lub odziedziczył różdżkę i przybył do Hogwartu. Prawdopodobnie, jak większość śmierciożerców został przydzielony do Slytherinu. Po nauce zaczął pracować dla Czarnego Pana i stał się śmierciożercą. Walczył w Pierwszej i Drugiej Wojnie Czarodziejów.

1996 − 1997Edytuj

Od 1996 przygotowywał z innymi śmierciożercami atak na Hogwart. W 1997 roku Rowle był obecny na Wieży Astronomicznej w momencie zabójstwa Albusa Dumbledore'a. Zabił wówczas (przypadkowo) innego śmierciożercę, Gibbona. Później rzucał zaklęciami w Hagrida, a nie osiągając pożądanego efektu, podpalił jego chatę. Trafił także Harry'ego Cruciatusem, za co zganił go Snape.

1997 − 1998Edytuj

Antonin Dolohov and Thorfinn Rowle.jpg

W 1997 pojawił się na weselu Billa i Fleur i zniszczył imprezę. Jeszcze tego samego roku wspólnie z Antoninem Dołohowem, Rowle przybył do mugolskiej kawiarni, żeby pojmać człowieka, który złamał Tabu, wypowiadając nazwisko Czarnego Pana. Okazało się, że osobą tą była Hermiona Granger, która wraz z Ronem i Harrym uciekała z wesela u Weasleyów. Trójce udało się jednak obezwładnić obu śmierciożerców. Lord Voldemort kazał wówczas Draconowi Malfoyowi wymierzyć Rowle'owi i Dołohowowi karę. Wiadomo, że Rowle brał udział w Bitwie o Hogwart. Możliwe, że został zabity lub zesłany do Azkabanu.

WyglądEdytuj

2d8115545f 69064635 o2.jpg

Thorfinn Rowle został opisany jako wielki, barczysty mężczyzna o blond włosach i brązowych oczach.

Za kurtynąEdytuj

Występowanie Edytuj

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki