Wikia

Harry Potter Wiki

Ted Remus Lupin

Komentarze4
4244strony na
tej wiki
Edward "Teddy" Remus Lupin
Informacje biograficzne
Data urodzenia wiosna 1998
Status krwi półkrwi
Pseudonim(y) Teddy
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu różne (metamorfomag)
Kolor włosów różne (metamorfomag)
Rodzina
Rodzina
Pozostałe informacje
Przynależność
Aktor Luke Newberry (sceny z jego udziałem nie pojawiły się w filmie)
Remus: "Ja uważam, że jest podobny do Dory, a Dora, że do mnie. Włosów wcale nie ma za dużo. Jak się urodził, były czarne, ale przysięgam, że po godzinie zrobiły się rude. Jak wrócę pewnie będą już jasne."
Remus Lupin w Muszelce

Teddy Lupin (właśc. Edward Remus Lupin; ur. kwiecień 1998 r.) - czarodziej półkrwi, metamorfomag. Syn Remusa Lupina i Nimfadory Tonks; chrześniak Harry'ego Pottera.

Normal tonremplak01

Rodzice Teddy'ego: Nimfadora Lupin (Tonks) i Remus Lupin

BiografiaEdytuj

James: "Teddy tam jest! Właśnie go widziałem! I zgadnijcie, co robi! Całuje się z Victoire!"
- James Syriusz Potter na Peronie Numer 9 i 3/4.

Urodził się w kwietniu 1998 . Najprawdopodobniej naukę w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa rozpoczął w dniu 1 września 2009. 1 września 2017 roku Teddy przyszedł na Peron 9 i 3/4, aby pożegnać się z Victoire Weasley, między którymi był romantyczny związek. Lily zauważyła, że byłoby wspaniale, gdyby chłopak był oficjalnym członkiem rodziny Potterów i Weasleyów. Spośród trzech dzieci Harry'ego i Ginny zdaje się być najbliżej z Lily.

Ona jest jedyną osobą, która nie śmiała się ze związku Teda z Victoire, w przeciwieństwie do swoich braci, Albusa i Jamesa. Teddy nie odziedziczył po ojcu likantropii, a więc na pewno nie przemieniał się w wilkołaka. Jest jednak metamorfomagiem tak jak matka.

RodzinaEdytuj

Lily: "Och, byłoby cudownie, gdyby się pobrali! Teddy stałby się na prawdę członkiem naszej rodziny!"
Lily Luna Potter o związku Teddy'ego z Victoire Weasley.
Harry potter

Harry Potter, ojciec chrzestny Teddy'ego

Rodzice Teddy'ego, Nimfadora i Remus, zostali zamordowani w Bitwie o Hogwart w 1998 przez Bellatriks Lestrange i Antonina Dołohowa, zostawiając syna sierotą. Chłopak został wychowany przez babcię, Andromedę Tonks, ale od czasu do czasu zajmowali się także nim Potterowie i Weasleyowie. Był u nich co najmniej cztery razy w tygodniu na obiedzie.

Teddy był spokrewniony także z rodem Blacków. Narcyza oraz zmarła podczas wojny Bellatriks były jego ciotecznymi babkami, natomiast syn Narcyzy – Draco – jego wujkiem; z kolei syn Dracona – Scorpius był kuzynem drugiego stopnia Teddy'ego.

CiekawostkiEdytuj

  • Teddy ma być prawdopodobnie odzwierciedleniem Harry'ego Pottera, który podobnie jak on stracił rodziców. Jednak w odróżnieniu od Harry'ego, Teddy dorasta w nowym, bezpiecznym świecie, otoczony przez kochającą rodzinę i przyjaciół.
  • Podobnie jak Neville Longbottom, Teddy też jest wychowywany przez owdowiałą babcię.
  • Zarówno Teddy jak i Victoire Weasley mają ojców, którzy zostali zaatakowani przez Fenrira Greybacka.
  • Zarówno Teddy jak i Victoire mają matki, które posiadają unikalną zdolność do zmienienia ich fizycznej formy, Fleur Delacour jest ćwierćwilą, a Nimfadora Tonks była metamorfomagiem.
  • Rodzice Teddy'ego mieli szczególne cechy wyróżniające. Nimfadora Tonks była metamorfomagiem, a Remus Lupin wilkołakiem. Teddy po matce odziedziczył zdolności do metamorfozy.
  • Nie wiadomo do którego domu w Hogwarcie trafił Ted. Miał silne powiązania z Slytherinem, Hufflepuffem i Gryffindorem.
  • Remus Lupin wspomniał, że metamorfozy Teddy'ego zaczęły się od czarnego koloru włosów. To sugeruje, że naturalnym kolorem włosów Teddy'ego mógł być czarny, tak jak jego babki, ciotecznej babki oraz Syriusza Blacka.
  • Podobnie jak Harry, Teddy otrzymał drugie imię po ojcu.

ImionaEdytuj

  • Teddy odziedziczył imię po swoim zamordowanym dziadku, Tedzie Tonksie.
  • Ted to skrócona forma imienia Teodor – oznaczającego dar Boży – lub Edward – .;]czyli błogosławiony
  • Drugie imię Teddy odziedziczył po swoim ojcu wilkołaku Remusie Lupinie.

WystępowanieEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ted Remus Lupin

  • Teddy Lupin

    4 wiadomości
    • Od kiedy?! ._. pierwszy raz o tym słyszę. 
    • To jest jedyne logiczne wyjaśnienie. Sam zobacz na angielskiej Wiki. Tam również pisze, że Edward ma pseudonim Ted, tak samo jak u n...

Więcej od Wikii

Losowa wiki