Wikia

Harry Potter Wiki

Ted Remus Lupin

6268stron na
tej wiki
Komentarze12
Ja uważam, że jest podobny do Dory, a Dora, że do mnie. Włosów wcale nie ma za dużo. Jak się urodził, były czarne, ale przysięgam, że po godzinie zrobiły się rude. Jak wrócę, pewnie będą już jasne.
Remus Lupin w Muszelce

Edward „Teddy” Lupin (właśc. Edward Remus Lupin; ur. kwiecień 1998 r.) — czarodziej półkrwi, metamorfomag. Syn Remusa Lupina i Nimfadory Tonks, chrześniak Harry'ego Pottera. Sierota.

Normal tonremplak01.jpg

Rodzice Teddy'ego: Nimfadora Lupin (Tonks) i Remus Lupin

BiografiaEdytuj

Teddy tam jest! Właśnie go widziałem! I zgadnijcie, co robi! Całuje się z Victoire!
James Syriusz Potter na Peronie Numer 9 i 3/4[źródło]

Urodził się w kwietniu 1998. Najprawdopodobniej naukę w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa rozpoczął w dniu 1 września 2009, został przydzielony do Hufflepuffu[1].

W 2014 roku Ted ze swoją dziewczyną Victoire Weasley ściskali się podczas finału Mistrzostw Świata w Quidditchu. Rita Skeeter, korespondentka do spraw plotek dużo o parze pisała.

W 2015 roku został Prefektem Naczelnym.

1 września 2017 roku Teddy przyszedł na Peron 9 i 3/4, aby pożegnać się z Victoire Weasley, między którymi był romantyczny związek. Lily zauważyła, że byłoby wspaniale, gdyby chłopak był oficjalnym członkiem rodziny Potterów i Weasleyów. Spośród trzech dzieci Harry'ego i Ginny zdaje się być najbliżej z Lily.

Ona jest jedyną osobą, która nie śmiała się ze związku Teda z Victoire, w przeciwieństwie do swoich braci, Albusa i Jamesa. Teddy nie odziedziczył po ojcu likantropii, a więc na pewno nie przemieniał się w wilkołaka. Jest jednak metamorfomagiem tak jak matka.

RodzinaEdytuj

Och, byłoby cudownie, gdyby się pobrali! Teddy stałby się naprawdę członkiem naszej rodziny!
Lily Luna Potter o związku Teddy'ego z Victoire Weasley

Harry potter.jpg

Harry Potter, ojciec chrzestny Teddy'ego

Rodzice Teddy'ego, Nimfadora i Remus, zostali zamordowani w Bitwie o Hogwart w 1998 przez Bellatriks Lestrange i Antonina Dołohowa, zostawiając syna sierotą. Chłopak został wychowany przez babcię, Andromedę Tonks, ale od czasu do czasu zajmowali się także nim Potterowie i Weasleyowie. Był u nich co najmniej cztery razy w tygodniu na obiedzie. Więc tym samym można uznać że relacje między Tedem, a Potterami były wręcz rodzinne.

Teddy był spokrewniony także z rodem Blacków. Narcyza oraz zmarła podczas wojny Bellatriks były jego ciotecznymi babkami, natomiast syn Narcyzy – Draco – jego wujkiem; z kolei syn Dracona – Scorpius był kuzynem drugiego stopnia Teddy'ego.

CiekawostkiEdytuj

ImionaEdytuj

  • Teddy odziedziczył imię po swoim zamordowanym dziadku, Tedzie Tonksie.
  • Ted to skrócona forma imienia Teodor – oznaczającego dar Boży – lub Edward – czyli błogosławiony
  • Drugie imię Teddy odziedziczył po swoim ojcu wilkołaku Remusie Lupinie.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ted Remus Lupin

  • Teddy Lupin

    5 wiadomości
    • To jest jedyne logiczne wyjaśnienie. Sam zobacz na angielskiej Wiki. Tam również pisze, że Edward ma pseudonim Ted, tak samo jak u n...
    • Ciekawe bo ja na Wiki widziałam, że ma na imię Teodor

Więcej od Wikii

Losowa wiki