Wikia

Harry Potter Wiki

Sir Nicholas de Mimsy−Porpington

Komentarze7
4056stron na
tej wiki

Przekierowano z Sir Nicholas de Mimsy-Porpington

Sir Nicholas de Mimsy−Porpington
626
Informacje biograficzne
Data śmierci 31 października 1492
Status krwi Mugolskiego pochodzenia (prawdopodobnie)
Tytuł(y) duch
Pseudonim(y) Prawie Bezgłowy Nick

Nick Sir Nicholas (preferowane)

Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu ciemne
Kolor włosów srebrne
Pozostałe informacje
Dom Gryffindor
Przynależność Gryffindor

Hogwart Szkoła Magii i Czarodziejstwa

Aktor John Cleese

Prawie Bezgłowy Nick (właśc. Sir Nicholas de Mimsy−Porpington; ur ok. 1429 − zm. 31 października 1492 r.) — duch, rezydent Wieży Gryffindoru. Za życia był czarodziejem na królewskim dworze. W wyniku szkód na ciele Lady Grieve na czarowników pozbawiono go różdżki i osadzono w lochu. Zmarł na skutek 45 uderzeń w kark tępym toporem, co jednak nie zdołało pozbawić go całkowicie głowy. Jest rezydentem wieży Gryffindoru, a jego popisowym trikiem jest odchylenie prawie całej głowy, co zawsze zaskakuje uczniów. Na drugim roku Harry był na jego 500 rocznicy śmierci, czego potem bardzo żałował. Prawie Bezgłowy Nick co roku próbuje się dostać na polowanie bez głów, lecz nigdy się mu nie udaje ponieważ ma za mało odciętą głowę. Został spetryfikowany przez bazyliszka w 1992 roku, zobaczył go wprost, ale nie mógł drugi raz zginąć. Przez niego zobaczył potwora z Komnaty Tajemnic Pocieszał Harry'ego po śmierci Syriusza, mówiąc mu, że kiedyś go spotka.

Był rezydentem wieży Gryfindoru, obecny na każdej uczcie. Bał się śmierci, dlatego wrócił na świat jako duch. W młodości możliwe, że należał do Gryffindoru. W Hogwarcie zazdrościł uczniom jedzącym wykwintne potrawy podczas uczt w Wielkiej Sali lub zwykłego śniadania, lunchu czy kolacji. Lubi wnikać w stół i wynurzać się spod niego niespodziewanie. Woli, gdy uczniowie odzywają się do niego Sir Nicolasie niż Prawie Bezgłowy Nicku. Byli tacy jak Ron Weasley, którzy na zdanie wypowiedziane przez Nicka: Oddałbym życie odpowiadali To niewiele, jeżeli już nie żyjesz. Reagował na to zwykłym obrażeniem, a nie krzykiem jak Jęcząca Marta, był dość opanowany. Jest uznawany za miłego i towarzyskiego ducha lubiącego zabawy i hulanki. Bardzo lubił Harrego Pottera, Ronalda Wesleya Hermione Granger . Bał się jak większość duchów Krwawego Barona. Nie jadł od prwaie 150 lat.

Niewiele wiadomo o dzieciństwie Sir Nicholasa. Żył w XV wieku, a urodził się w szlacheckiej rodzinie Mimsy-Porpington gdzieś na Wyspach Brytyjskich. Nicholas udział Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa.

W swoim dorosłym życiu, Sir Nicholas otwarcie związane z mugoli. Został pasowany na rycerza i był dworzaninem króla Henryka VII.

Lata 1991—1992Edytuj

W święto, Sir Nicholas usiadł naprzeciwko Harry'ego Pottera i poklepał go po ramieniu, gdy ten został przydzielony do Gryffindoru. Później przedstawił się i pokazał wynik jego nieudanego pozbawienia głowy, jego szyi, gdy siekane Seamus Finnigan zastanawiał się, jak ktoś może być Prawie Bezgłowy.  Jeszcze w tym roku, Sir Nicholas powiedział Szarej Dama, jak Harry Potter powstał Szukający Gryffindoru.

Lata 1992—1993Edytuj

W 1992 roku Sir Nicholas próbował dołączyć do Polowania bez Głów, mimo że jego wniosek został odrzucony przez sir Patricka Delaney-Podmore, którzy tylko zaakceptowanym myśliwych "których szefowie nie rozstał się z ich ciał " . Nick był rozgoryczony , że " pół cala skóry i ścięgna " łączącej jego głowy i szyi nie był wystarczająco dobry, aby kwalifikować się jako " ścięty " .

Harry Potter wrócił do zamku po deszczowej praktyce Quidditcha w dniu 24 października 1992. Nicholas później zaprosił Harry'ego Pottera na jego nadchodzącym pięćsetną rocznicę śmierci, aby spróbować i przekonać Sir Patricka niech dołączył Bezgłowy Hunt.

Wieczorem 31 października , Harry Potter , Ronald Weasley i Hermiona Granger poszedli na dzień śmierci Nicholasa. Sir Nicholas pozdrowił uczestników przy wejściu do lochu , w którym odbyła się impreza . Bezgłowy Hunt przybyli na imprezę w czasie Sir Nicholasa mowy , i stał się centrum uwagi , jak zaczęli mecz głowy . Później tego samego wieczoru ,wiadomość pozostało na jednym z murów zamkowych , zapowiadając otwarcie Komnaty Tajemnic i pani Norris , kota Argus Filcha był Skamieniały .Jeszcze w tym roku , w dniu 18 grudnia 1992 r., Sir Nicholas był skamieniały na jednym z korytarzy zamku , wraz z Justin Finch - Fletchley . Sir Nicholas uratował życie Justina , biorąc na siebie ciężar inaczej nieśmiercionośnego wzrokiem bazyliszka jest , z Justinem zobaczyć bazyliszka przez Nicka a nie jest bezpośrednio narażony na wizji ; Nick otrzymał pełną parą w jego mocy , ale jako duch to był naturalny dla niego niemożliwe , aby ponownie umrzeć . Justin został uniesiony do skrzydła szpitalnego prof Flitwick i profesor Sinistra , ale nikt nie wiedział , co zrobić dla Sir Nicholas .

1994-1995 rok szkolnyEdytuj

W godzinach popołudniowych w dniu 1 września 1994 roku zebrali się duchy Hogwartu żeby zdecydować, czy należy dopuścić do udziału w rozpoczęciu kadencji Święto.Gruby Minich  chciał dać mu jeszcze jedną szansę, ale zarówno Sir Nicholas i Krwawy Baron zdecydował przeciwko niej. W rezultacie, Irytek siał spustoszenie w kuchni, rozlewając zupę wszędzie i rozrzucając garnki wszędzie. 

1996-1997 rok szkolny Edytuj

Z pogłoskami o statusie Harry'ego Pottera jako "Wybraniec" Po bitwie w Departamencie Tajemnic, Sir Nicholas zauważył podczas rozpoczęciu kadencji święta, w dniu 1 września 1996 r., że jego przyjaźń z Harrym zwiększyła swoją reputację spośród innych duchów jako potencjalne źródło informacji. Jednak Nicoals otwarcie wyraził lojalność wobec Harry'ego, a jego odmowa męczeniu go informacji.  Na wczesnych godzinach z dnia 22 kwietnia 1997 r. Krwawy Baron widział Albus Dumbledore powracojącego  do zamku z jednej ze swoich misji, by znaleźć horkruksów Lorda Voldemorta, i poinformował go Nicholas de Mimsy-Porpington. Sir Nicholas powiedział później to Harry Potter.

1997-1998 rok szkolnyEdytuj

W dniu 1 sierpnia 1997 roku Ministerstwo Magii zostało przejęte przez Śmierciożerców Lorda Voldemorta . 1 września 1997 roku Severus Snape powstał dyrektor Hogwartu , podczas gdy jego koledzy Śmierciożercy , Alecto Carrow i Amycus Carrow mugolscy stały się nauczycielami  W Carrows zostały wprowadzone za wszystkie dyscypliny i kar , które były gwałtowne . Jest prawdopodobne, że Sir Nicholas , a nie szefowie domów, próbowali chronić uczniów z Alecto i Amycus . W dniu 2 maja 1998 r.Bitwa o Hogwart wybuchła po Lord Voldemort dowiedział Harry Potter był w terenie . Duchy , w tym Sir Nicholas , wzięli udział w spotkanie w Wielkiej Sali , w której profesor McGonagall dał instrukcje na ewakuacji niepełnoletnich uczniów i Kingsley Shacklebolt zorganizowane dla uczestników bitwy . Harry Potter , potrzebuje informacji na temat miejsca pobytu Rowena Ravenclaw za Diadem , zapytał Nick , któryduch wieży Ravenclaw był . Choć początkowo lekko boli , że Harry potrzebował innego ducha , zamiast niego , wskazał ją do siebie . Później, duchy zebrane w Wielkiej Sali , masowe łączenie żałobę nadspadł ..

WystępowanieEdytuj

Harry Potter i Kamień Filozoficzny 

Harry Potter i Kamień Filozoficzny (film) 

Harry Potter i Kamień Filozoficzny (gra wideo) 

Harry Potter i Komnata Tajemnic 

Harry Potter i Komnata Tajemnic (film) 

Harry Potter i Komnata Tajemnic (gra wideo) 

Harry Potter i więzień Azkabanu 

Harry Potter i Czara Ognia 

Harry Potter i Zakon Feniksa 

Harry Potter i Zakon Feniksa (film) 

Harry Potter i Zakon Feniksa (gra wideo) 

Harry Potter i Książę Półkrwi 

Harry Potter i Książę Półkrwi (gra wideo) 

Harry Potter i Insygnia Śmierci 

Opowieści Beedle Bard 

LEGO Harry Potter: Years 1-4 

LEGO Harry Potter: Years 5-7 

Zestawy LEGO Harry Potter 

Harry Potter Trading Card Game 

Pottermore

OsobowośćEdytuj

Sir Nicholas jest uprzejmy, miły i zawsze chętny do podania pomocnej dłoń dla Harry'ego i innych kolegów Gryfonów, gdy tego potrzebują. Mikołaj najwyraźniej zadowoleny z jedzenia w trakcie jego trwania, a po jego śmierci spędził święta w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa, patrząc tęsknie na jedzenie. Sir Nicholas był uprzejmy i delikatny, pobyt z dala od potencjalnie niedyskretne pytania i sensowne o tym, że już nie mieszkał. Nicholas wykazało zainteresowanie w życiu uczniów w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa i wziął zachwyt w pokazując ranę ku przerażeniu tych wokół niego. Był bardzo dumny, o jego odwadze i dziedzictwa szlachetnej, coraz łatwo obrażony, jeśli ktoś o nim jako tchórza. Był bardzo towarzyski, jest przyjacielem Grey Lady, Harry Potter, i wielu innych duchów, którzy uczestniczyli w jego pięć-setną Deathday Party. Miał również serdeczne stosunki z Krwawy Baron i Sir Patrick Delaney-Podmore.

Wykonanie wyroku Sir Nicholas spotkał Lady Grieve Spacerując w parku wieczorem 30 października 1492. Była pewna, ,mogła wyprostować swoje krzywe zęby, ale jego próba zdobyła odwrotny skutek, powodując jej wzrost tusk.  Sir Nicholas natychmiast został aresztowany i skazany na śmierć w wyniku tej pomyłki. Zanim zostanie zamknięty w lochu, jego różdżka została podjęta z nim, a tym samym uniemożliwiając mu za pomocą magii, aby uciec. Przez całą noc wołał, że wkrótce cognie  szkody wyrządzone Lady Grieve.  Ksiądz przyszedł do celi Sir Nicholas, aby go pocieszyć i odprowadzić go na miejsce egzekucji o świcie następnego dnia. Stał się "bełkot wrak", gdy oprawca kazał mu uklęknąć przed blokiem. Jednak topór kata był tępy, jak kamień szlifierski używany do ostrzenia to była niesłuszna. Tak więc, zajęło czterdzieści pięć hacków by  zabić Sir Nicholas, i nawet wtedy jego głowa została tylko częściowo zerwana.   Sir Nicholas wybrał się utrzymywał jako duch, a nie "iść", ponieważ, jak sam przyznaje, że obawiał się śmierci. Stały duch mieszkaniec Wieży Gryffindoru w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa. "Prawie Bezgłowy Nick", jak był nazywany przez większość studentów, był zawsze zadowolony wskazać nowe Gryfonów w dobrym kierunku, gdy późno do klasy. 

Wczesne życie Niewiele wiadomo o dzieciństwie Sir Nicholasa . Żył w XV wieku , a urodził się w szlacheckiej rodzinie Mimsy - Porpington gdzieś na Wyspach Brytyjskich . Kiedy miał  się jedenaście , Nicholas zaczął udzielać w Hogwarcie Szkole Magii i Czarodziejstwa , gdzie został przydzielony do Gryffindoru .  W swoim dorosłym życiu , Sir Nicholas otwarcie związane z mugoli . Został pasowany na rycerza i byłdworzanin na dworze królewskim króla Henryka VII .

Za kulisamiEdytuj

  • Prawie Bezgłowego Nicka grał John Cleese
  • To przez jego przyjęcie w drugiej części rozpoznano rzeczywisty czas akcjii - czyli lata 90 XX wieku.
  • Sir Nicholas pierwotnie planowano również pojawić się w filmowej adaptacji Harry Potter i Zakon Feniksa w filmowej adaptacji sceny , gdzie omawia , z Harrym ,prawdopodobieństwo Syriusza Blacka powraca jako duch. Ta scena , jednak ostatecznie został usunięta  z powodu ograniczeń czasowych 
  • W Harry Potter i Kamień Filozoficzny , Nick mówi, że nie jadł  prawie 400 lat, już nie żyje od prawie 500 lat . W późniejszych wydaniach ten został zmieniony na " prawie pięćset lat " .
  • Należy zauważyć , że ubrania Sir Nicholas nie odpowiadają okres, on powiedział, że jest z . Ruff , dublet i bryczesy nie przyszedł do mody aż do XVI wieku i są głównie związane z panowania Elżbiety I. To byłoby bardziej zgodne z wcześniejszymi wersjami Harry Potter i Kamień Filozoficzny , w którym Sir Nicholas twierdzi, że nie żyje czterystu lat .
  • W pierwszej wersji filmu Harry Potter i Komnata Tajemnic, Nick śpiewał samodzielne napisał balladę wyjaśniający jak jego głowa już (prawie) puści .  
  • Podczas gdy większość uczniów Hogwartu nazywają go "Prawie Bezgłowy Nick", woli bardziej formalnego " Sir Nicholas de Mimsy Porpington" lub "Sir Nicholas". Harry jednak nazywa go także Nick.
  • Chociaż Nick twierdzi, że nigdy nie dopuścił się tchórzostwa w jego życiu, on też twierdzi, że w podziale łkając , kiedy powiedziałem mu , że umrze .
  • Przyznaje on również nie jest tak odważny, jak Syriusz Black; Nick wybrał bycie duchem, bo bał się śmierci, ale Syriusz by " pójdzie dalej " na własnych słów Nicka .
  • Nie wiadomo, w jaki sposób doszedł do siebie z petryfikacji przez Bazyliszka, ponieważ nie jest w stanie wypić mikstury .
  • W PS1 wersje dwóch pierwszych gier wideo , że jest widoczne na sobie wysoką czapkę , a jego głowa ciągle spada na bok .

Więcej od Wikii

Losowa wiki