Fandom

Harry Potter Wiki

Serafina Picquery

7128stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Madam Serafina Picquery — amerykańska czarownica pochodząca z Savannah (Georgia), która w latach 20. XX wieku pełniła funkcję Przewodniczącej Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki[1].

Nauka w Ilvermorny Edytuj

W dzieciństwie chodziła ona do szkoły magii i czarodziejstwa Ilvermorny, gdzie doznała niemałego wyróżnienia: została wybrana przez cztery domy na raz, co zdarzało się raz na dekadę. Dany jej więc został wybór, gdzie chce dołączyć. Ostatecznie zdecydowała się ona na dom uczonych, Horned Serpent.

Prawdopodobnie przed rozpoczęciem nauki zakupiła różdżkę u Violetty Beauvis, z rdzeniem z włosów rougarou.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć Edytuj

Spotkał ją Newton Skamander, podczas swojej podróży w Ameryce, której celem było dostarczenie gromoptaka Franka do jego naturalnego środowiska w Arizonie.

Pierwszy raz zobaczył on ją w siedzibie MACUSA'y, a dokładniej w momencie dyskusji o niezidentyfikowanym ataku, gdzie wprowadziła go Porpentyna Goldstein. Przewodnicząca odprawiła ją jednak stanowczo.

Z czasem możliwość ujawnienia magicznego świata stawała się coraz wyższa. Podczas jednego z spotkań, pokazane zostały jej zwłoki senatora Shawa, które były dotkliwie poranione. Jednak do sali ponownie wpadła Porpentyna Goldstein, wraz z walizką Newtona Skamandera. Przewodnicząca pozwoliła jej więc mówić, ostrzegając jednak, że jeśli wtrącenie jest nieuzasadnione zostaną podane jej konsekwencje. Goldstein położyła walizkę na podłodze, a chwilę później wyszedł z niej Skamander i nie-mag, Jacob Kowalski. Picquery zapytała czarodzieja czy rozpoznaje jakie zwierzę zrobiło rany na ciele Shawa. Ten z zdziwieniem oświadcza iż to ślady obskurusa, na co ta z gniewem odmawia iż w Ameryce nie ma obskurodzicieli. W tym momencie Graves zabrał walizkę Skamandera, a kobieta wydaje rozkaz zaaresztowania całej trójki. Krótki czas po tym jednak uciekli za pomocą Queenie Goldstein.

NN5630.jpg

Różdżka Serafiny Picquery

W pewnym momencie Serafina wydała rozkaz zneutralizowania obskurusa Credence Barebone'a. Aurorzy ogrodzili teren, na którym obecnie ten przebywał wraz z Newtonem Skamanderem. W tym momencie dołączyła do nich przewodnicząca, starając się ocenić sytuację. Spostrzegła iż całą sytuację obserwowali dziennikarze, mugole i Shaw Senior, który poprzysiągł iż ujawni istnienie magicznych ludzi. Wraz z aurorami Picquery wchodzi do metra, gdy spostrzegają obskurusa na rozkaz kobiety zaczynają rzucać na niego zaklęcia. Newton i Porpentyna próbują ich zatrzymać, jednak nie udaje im się to a Credence zdaje się implodować. Chwilę później naskakuje na nich Percival Graves, zarzucając iż to nie powinno się wydarzyć. Serafina poleca aurorom odebrać mężczyźnie różdżkę i odeskortować go do aresztu. Ten jednak odpowiada na to atakiem. Do całej sytuacji dołączył się Skamander, który za pomocą pikującego licha unieruchamia czarodzieja. Chwilę później okazuje się iż Gellert Grindelwald przez cały czas podszywał się pod Gravesa. Przewodnicząca składa przeprosiny Skamanderowi, zarazem oświadczając iż odkrycie świata czarodziejów jest nieunikniona. Wtedy Newton otwiera swoją walizkę wypuszczając z niej gromoptaka. Wszyscy patrzą na niego z niemałym podziwem, iż oswoił on takowe zwierzę. Po czułym pożegnaniu dwójki, podaje mu fiolkę z jadem powołującym zapomnienie. Frank wzbija się w powietrze, wywołując tym samym burzę. Roztrzaskuję w pysku fiolkę, a wówczas jad rozprzestrzenia się zarazem zaczarowując deszcz. Listy gończe Porpentyny i Newtona zostały usunięte, nie-magowie zapominają o całej sytuacji, a aurorzy usuwają zniszczenia jakie spowodował obskurus. Wtedy Picquery rozkazuje Skamanderowi opuścić kraj, a Jacob'owi wyczyścić pamięć. Queenie protestuje, jednak Serafina oświadcza iż nawet jeden świadek może sprawić zagrożenie.

Ustawa o ochronie Gromoptaków Edytuj

Jakiś czas po tej sytuacji, wprowadziła ona ustawę o ochronie Gromoptaków, która w konsekwencji objęła wszystkie magiczne zwierzęta.

Na jej życzenie w pierwszym wydaniu fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć, nie pojawiły się stworzenia takie jak: Horned Serpent, Pukwudgie, Gromoptak i Wampus. Było to spowodowane tym, iż czarodzieje z Anglii i Europy mogliby chcieć je schwytać.

Występowanie Edytuj

Przypisy

Przewodniczący Josiah Jackson, Charity Wilkinson, Thornton Harkaway, Able Fleming, Elizabeth McGilliguddy, Emily Rappaport, Seraphina Picquery, Samuel G. Quahog

Więcej z Fandomu

Losowa wiki