FANDOM

Scott Ancrum (ur. 1982 rok lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Scott Ancrum urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Ancrum, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii bądź Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Scotta do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 19931994. Mimo przynależności do Ravenclawu, nie wyróżniał się w nauce, powiedział też, że chciałby mieć taką samą pracę jak Rubeus Hagrid. Uważał również Horacego Slughorna za dobrego nauczyciela i nauczył się od niego jak warzyć eliksiry. Był zwykle widziany na dziedzińcu.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling