FANDOM

Czarny pan znowu odzyska swą moc! Wtrąć nas do Azkabanu,będziemy tam na niego czekać! A on znowu odzyska moc, uwolni NAS i wynagrodzi stokrotnie, wynagrodzi NAS spośród swoich wszystkich zwolenników! Tylko MY pozostaliśmy mu wierni! Tylko MY próbowaliśmy go odnaleźć.
Bellatriks Lestrange deklarując lojalność swoją i swojego męża do Czarnego Pana.

Rudolf Lestrange (ang. Rodolphus Lestrange; ur. przed 1964 r.) — czarodziej czystej krwi, śmierciożerca. Mąż Bellatriks Lestrange oraz brat Rabastana. Jeden z najlojalniejszych sług Lorda Voldemorta.

BiografiaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Kiedy Rudolf uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa, został przydzielony do Slytherinu. Zaprzyjaźnił się tam z wieloma studentami czystej krwi, a według Syriusza Blacka dołączył do grupy przyjaciół, którzy w przyszłości byli zwolennikami Lorda Voldemorta. Były to między innymi osoby takie jak Bellatriks Black, Lucjusz Malfoy, Evan Rosier, Severus Snape.

Pierwsza WojnaEdytuj

Po ukończeniu nauki ożenił się z najstarszą córką Cygnusa i Druelli Black, Bellatriks. Następnie przystąpił do stowarzyszenia Śmierciożerców, gdzie wraz z małżonką oddał się całkowicie realizacji wizji ich pana. Zostali oni uznani za najbardziej lojalnych i zaufanych podwładnych Lorda Voldemorta.

Zaraz po tym, jak Czarny Pan został pokonany przez Harry’ego Pottera, Rudolf wraz z żoną Bellatriks, bratem Rabastanem i niepowiązanym z nim więzami krwi Bartym Crouchem Jr. uczestniczył w torturowaniu małżeństwa Franka i Alice Longbottomów z nadzieją, iż powiedzą im, gdzie aktualnie przebywa ich mentor. Wkrótce po tym wydarzeniu wytropili ich aurorzy i zesłali na dożywocie w Azkabanie.

Ucieczka z Azkabanu Edytuj

W styczniu 1995 roku Rudolf Lestrange wraz z dziewięcioma innymi śmierciożercami uciekł z więzienia, by dołączyć do odrodzonego i rosnącego w siły Czarnego Pana.

Bitwa w Departamencie TajemnicEdytuj

Podzielimy się w pary i szukaj, a nie zapomnij, bądź łagodny z Potterem, dopóki mamy proroctwo można zabijać innych w razie potrzeby ...
Lucjusz Malfoy wydaje rozkazy grupie Śmierciożerców
Bdom

Rudolf uczestniczył w bitwie w Departamencie Tajemnic. W czasie bitwy połączył siły ze swoją żoną: Bellatriks Lestrange, by dążyć za Luną Lovegood, Ronem i Ginny Weasley do Izby Kosmicznej. W następstwie wydarzeń, Rudolf został prawdopodobnie ponownie zesłany do Azkabanu (chociaż jego żona uniknęła wychwytania).

Bitwa o siedmiu PotterówEdytuj

Sevenpottersbattle1

W roku 1997 Rudolf ponownie był na wolności i uczestniczył w bitwie Siedmiu Potterów gdzie ścigał Nimfadorę Tonks i Rona Weasleya przemienionego (w wyniku wypicia Eliksiru Wielosokowego) w Harry’ego Pottera. W pewnym momencie został okaleczony poprzez Tonks, a ona i Ron zdołali uciec.

Tumblr loex7wt8GT1qiy844

Śmierć Bellatriks.

Bitwa o Hogwart Edytuj

Podczas Bitwy o Hogwart w maju 1998 roku, Rudolf stracił żonę zabitą przez Molly Weasley.

Po wojnieEdytuj

Po ostatecznym upadku Lorda Voldemorta Rudolf został zabity bądź po raz kolejny osadzony w Azkabanie.

RelacjeEdytuj

Bellatriks LestrangeEdytuj

Rudolf Lestrange poznał Bellatriks Black prawdopodobnie w latach szkolnych lub jeszcze w dzieciństwie (zakładając, że szlachetne rody utrzymywały ze sobą kontakty). Ślub wzięli w latach 70. XX wieku, a później oddali się wspólnej służbie Czarnemu Panu. Nie darzyli się żadnym głębszym uczuciem, ale mieli ze sobą dużo wspólnego, więc prawdopodobnie dobrze się ze sobą dogadywali.

Mimo że Rudolf nie kochał swojej żony możliwe, że czuł zazdrość, gdy tamta bezustannie podkreślała, jak głębokim uczuciem darzy Lorda Voldemorta. W końcu umarła za swojego pana, zabita przez Molly Weasley

Rudolf i Bellatriks nigdy nie mieli dzieci, nad czym sam Rudolf mógł ubolewać, ponieważ dla każdego przedstawiciela rodu czystej krwi ważne było, aby pozostawić po sobie potomka w linii męskiej, uniemożliwiając w ten sposób wygaśnięcie rodu.

WystępowanieEdytuj

Rodziny czystej krwi

Rodzina Blishwick Jimbo Blishwick
Rodzina Brown Lavender Brown
Rodzina Bulstrode Violetta Bulstrode
Rodzina Burke Herbert Burke
Rodzina Crabbe Irma CrabbeCrabbe SrVincent Crabbe
Rodzina Flint Ursula BlackMarcus Flint
Rodzina Gamp Hesper Gamp
Rodzina Gaunt Marvolo GauntMorfin GauntMeropa Gaunt
Rodzina Greengrass Asteria GreengrassDafne Greengrass
Rodzina Lestrange Radolphus LestrangeLeta LestrangeRudolf LestrangeRabastan Lestrange
Rodzina Macmillan Melania MacmillanErnie Macmillan
Rodzina Max Ella Max
Rodzina Meliflua Araminta Meliflua
Rodzina Potter Charlus PotterJames Potter
Rodzina Rosier Druella BlackRosierEvan Rosier
Rodzina Selwyn Selwyn
Rodzina Slytherin Salazar Slytherin
Rodzina Weasleyów Septimus WeasleyBill WeasleyCharlie WeasleyPercy WeasleyFred WeasleyGeorge WeasleyRon Weasley Ginny WeasleyArtur Weasley
Rodzina Yaxley Lysandra YaxleyYaxley
Rodzina Zabini Blaise Zabini

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rudolf Lestrange

  • Pytanko

    51 wiadomości
    • Hmmm.... chyba czas zamknąć ten wątek, ta dytskusja może trwać wieczność :P
    • popieram zamykamy :D Kamilb masz rację nic. A w moim przypadku mogło by to trwać jak zauważył Michnar wieeeczność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki