FANDOM

Wiki
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.
Wiki

Riley Frazerczarodziej nieznanego statusu krwi, uczeń Hogwartu przydzielony do Gryffindoru[2].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Riley Frazer urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Frazer. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydował przydzielić Rileya do Gryffindoru.

Riley zgłosił się na wybory do drużyny quidditcha na arkuszu rejestracyjnym, który został zamieszczony na tablicy ogłoszeniowej w pokoju wspólnym Gryffindoru[2].

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Do Hogwartu uczęszczali jedynie czarodzieje urodzeni w Wielkiej Brytanii lub Irlandii.
  2. 2,0 2,1 2,2 Zobacz ten obraz.