FANDOM

Reprezentacja Hufflepuffu w Quidditchu (ang. Hufflepuff Quidditch team) — drużyna reprezentująca dom Helgi Hufflepuff w corocznych, szkolnych rozgrywkach quidditcha.

Składy Hufflepuffu w poszczególnych latachEdytuj

Drużyna Hufflepuffu 1993-1994
Ścigający
Malcolm Preece Heidi Macavoy Tamsin Applebee
Pałkarze
  Maxine O'Flaherty Anthony Rickett  
Obrońca
Herbert Fleet
Szukający
Cedric Diggory (Kapitan)

Rezerwowi
Michael McManus (pałkarz)

Drużyna Hufflepuffu 1994-1995
Rozgrywek Quidditcha nie było z powodu Turnieju Trójmagicznego

Drużyna Hufflepuffu 1995-1996
Ścigający
Zachariasz Smith Cadwallader  ?
Pałkarze
   ?  ?  
Obrońca
 ?
Szukający
Summerby

Rezerwowi

Rozgrywki Edytuj

1991/1992Edytuj

W meczu z Gryffindorem Puchoni przegrali - mimo, że sędziował Severus Snape, który dawał im wiele niesłusznych rzutów wolnych. Harry Potter bowiem złapał znicza w ciągu pięciu minut.

1992/1993Edytuj

Hufflepuff grał tylko z Krukonami, potem odwołano rozgrywki ze względu na nasilające się ataki na uczniów mugolskiego pochodzenia

1993/1994Edytuj

Pierwotnie jako pierwszy mecz Puchoni zagrać mieli za jakiś czas, ale przeciwnicy Gryfonów - Ślizgoni nie mogli grać ze względu na rzekomą kontuzję ręki Dracona Malfoya. Tak więc Gryfoni zagrali pierwszy mecz przeciw Puchonom. Spotkanie toczyło się w fatalnych, deszczowych warunkach. Harry Potter w pewnym momencie poszybował za daleko, a tam zleciał z miotły pod wpływem dementorów. Dzięki szybkiej interwencji Dumbledore'a chłopak przeżył. Znicz złapał Cedrik Diggory. Kiedy Cedrik dowiedział się co zaszło chciał rozegrać dogrywkę, ale Oliver Wood musiał przyznać, że wygrali uczciwie.

Następnie Puchoni przegrali z Krukonami.

Slytherin podchodził do ostatniego meczu ze 200 punktami przewagi nad Gryfonami, tak więc po "małym" zwycięstwie nad Krukonami musieli wygrać z Puchonami dużą ilością punktów. Tak więc, Puchoni najprawdopodobniej zajęli ostatnie miejsce w tabeli.

1995/1996Edytuj

Na początku Puchoni zostali pokonani przez Krukonów. Nie było o tym w książkach, ale jeśli wiemy, że Gryfoni zdobyli wtedy Puchar Quidditcha to tak musiał wyglądać wynik tego meczu.

Puchoni pokonali 240 do 230 Gryfonów po dobrej grze ścigających mimo, że to Ginny Weasley złapała znicza. W trzecim meczu Puchoni lekko wygrali nad Ślizgonami, możliwe, że zajęli nawet drugie miejsce w tabeli.

1996/1997Edytuj

Kolejny raz Hufflepuff pokonał Gryffindor 320-60. Jednak następne mecze nie były już takie udane - Gryfoni po raz kolejny zdobyli Puchar Quidditcha, a Puchoni swoje mecze pewnie przegrali.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki