Wikia

Harry Potter Wiki

Reginald Cattermole

Komentarze0
4322strony na
tej wiki
Reginald 'Reg' Cattermole
Cattermole2
Informacje biograficzne
Status krwi czysta lub półkrwi
Tytuł(y) zbieg (prawdopodobnie)
Pseudonim(y) Reg
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Mary Cattermole (żona)
Maisie Cattermole (córka)
Ellie Cattermole (córka)
Alfred Cattermole (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Personel Techniczny
Przynależność Ministerstwo Magii
Aktor Steffan Rhodri

Reginald „Reg” Cattermole — pracownik Personelu Technicznego w Ministerstwie Magii. Żonaty z mugolaczką Mary Cattermole, z którą ma trójkę dzieci: Maisie, Ellie i Alfreda. Mieszkał na ulicy Chislehurst Gardens 27 w Great Tolling w Evesham.

 1997 Edytuj

W 1997 roku swoją działalność rozpoczęła Komisja Rejestracji Mugolaków, która wychwytywała i osądzała mugolaków. Jedną z oskarżonych była żona Cattermole'a, Mary. Rozprawa odbywała się 2 września 1997 r. Tego samego dnia Harry Potter, Ron Weasley i Hermiona Granger wybrali się na misję pozyskania horkrusa od Dolores Umbridge do Ministerstwa Magii.

Hermiona przemieniona już w Mafaldę Hopkirk podeszła do idącego do pracy Reginalda. Zaczął on się zwierzać koleżance ze swoich problemów. Ona poczęstowała go cukierkiem, którym okazała się wymiotka pomarańczowa. Niemal natychmiast Reg zaczął zwymiotować, Hermiona odciągnęła go na bok oraz oszołomiła. Wzięła także od niego włos, który potrzebny był do Eliksiru Wielosokowego - wkrótce w Rega zamienił się Ron.

Cattermole3

Ron jako Reginald

Ron jako Cattermole został prawie od razu zaciągnięty przez Yaxleya do naprawienia deszczu w jego gabinecie. Yaxley powiedział także, żeby następnym razem wybrał sobie inną żonę, a nie mugolaczkę. Ron nie mógł powstrzymać deszczu nawet używając rady Hermiony - zaklęcia Finite incantatem. Kazano mu iść po kogoś innego - po Berniego Pillswortha, a wtedy spotkał się z Arturem Weasleyem, który polecił mu Meteourok recanto.

W końcu Ron znowu wyszedł do Atrium i zobaczył Harry'ego i Hermionę, która biegnie z Mary oraz z uciekającym gąszczem mugolaków. Mary ucieszyła się na widok męża, lecz za chwilę się zdumiała, ponieważ z kominka wybiegł prawdziwy Reg Cattermole. Dziwił się co się stało i kto był z jego żoną, a trio wtedy uciekło.

Późniejsze życie Edytuj

Możliwe, że Reg wraz z rodziną wyjechali za granicę, uciekać od bezwzględnej Komisji Rejestracji Mugolaków.

Wygląd Edytuj

Reg był niskim czarodziejem o twarzy i ruchach szczura.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki