Wikia

Harry Potter Wiki

Reginald Cattermole

5514stron na
tej wiki
Komentarz1
Reginald 'Reg' Cattermole
Cattermole2
Informacje biograficzne
Status krwi czysta lub półkrwi
Tytuł(y) zbieg (prawdopodobnie)
Pseudonim(y) Reg
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Mary Cattermole (żona)
Maisie Cattermole (córka)
Ellie Cattermole (córka)
Alfred Cattermole (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Personel Techniczny
Przynależność Ministerstwo Magii

Rodzina Cattermole

Aktor Steffan Rhodri

Reginald „Reg” Cattermole — pracownik Personelu Technicznego w Ministerstwie Magii. Żonaty z mugolaczką Mary Cattermole, z którą ma trójkę dzieci: Maisie, Ellie i Alfreda. Mieszkał na ulicy Chislehurst Gardens 27 w Great Tolling w Evesham.

Biografia Edytuj

Wcześniejsze życie Edytuj

Reginald urodził się w czarodziejskiej rodzinie w nieznanym roku. W wieku jedenastu lat dostał list, że dostał się do Hogwartu. Różdżkę odziedziczył lub kupił u Ollivandera. Nie wiadomo do którego domu się dostał.

Po Hogwarcie Edytuj

Reginald poznał Mary, z którą postanowił się ożenić. Spłodził trójkę dzieci- Maisie, Ellie i Alfreda.

Początek pracy w ministerstwie Edytuj

Nie znamy dokładnej daty przyjęcia pana Cattermole do Ministerstwa Magii, nie wiadomo też, czy zajmował się czymś przed przyjęciem pracy w Ministerstwie. Został przyjęty do personelu technicznego.

1997 Edytuj

W 1997 roku swoją działalność rozpoczęła Komisja Rejestracji Mugolaków, która wychwytywała i osądzała mugolaków. Jedną z oskarżonych była żona Cattermole'a, Mary. Rozprawa odbywała się 2 września 1997 r. Tego samego dnia Harry Potter, Ron Weasley i Hermiona Granger wybrali się na misję pozyskania horkruksa od Dolores Umbridge do Ministerstwa Magii.

Hermiona przemieniona już w Mafaldę Hopkirk podeszła do idącego do pracy Reginalda. Zaczął on się zwierzać koleżance ze swoich problemów. Ona poczęstowała go cukierkiem, którym okazała się wymiotka pomarańczowa. Niemal natychmiast Reg zaczął zwymiotować, Hermiona odciągnęła go na bok oraz oszołomiła. Wzięła także od niego włos, który potrzebny był do Eliksiru Wielosokowego - wkrótce w Rega zamienił się Ron.

Cattermole3

Ron jako Reginald

Ron jako Cattermole został prawie od razu zaciągnięty przez Yaxleya do naprawienia deszczu w jego gabinecie. Yaxley powiedział także, żeby następnym razem wybrał sobie inną żonę, a nie mugolaczkę. Ron nie mógł powstrzymać deszczu nawet używając rady Hermiony - zaklęcia Finite incantatem. Kazano mu iść po kogoś innego - po Berniego Pillswortha, a wtedy spotkał się z Arturem Weasleyem, który polecił mu Meteourok recanto.

W końcu Ron znowu wyszedł do Atrium i zobaczył Harry'ego i Hermionę, która biegnie z Mary oraz z uciekającym gąszczem mugolaków. Mary ucieszyła się na widok męża, lecz za chwilę się zdumiała, ponieważ z kominka wybiegł prawdziwy Reg Cattermole. Dziwił się co się stało i kto był z jego żoną, a trio wtedy uciekło.

Późniejsze życie Edytuj

Po śmierci Voldemorta prawdopodobnie wrócił z rodziną do Anglii. Nie musiał się już bać Komisji Rejestracji Mugolaków, ponieważ organizacja ta została zawieszona przez nowego Ministra MagiiKingsleya Shacklebolta.

Wygląd Edytuj

Filmowa wersja Reginalda różni się od książkowej wersji. W książce jest przedstawiany jako niski mężczyzna o ruchach szczura. W filmie pan Cattermole jest wysokim mężczyzną w średnim wieku. Reginald jest mężczyzną o jasnym kolorze skóry, z uczesanymi blond włosami, posiada też wąsy.

Ciekawostki Edytuj

  • W filmie zostaje on pozbawiony przytomności, tak samo jak Mafalda Hopkirk i Albert Runcorn.
  • W filmie wypowiada on jedynie jedno zdanie.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki