Wikia

Harry Potter Wiki

Silwanus Kettleburn

Przekierowano z Profesor Kettleburn

5021stron na
tej wiki
Komentarze0
Silwanus Kettleburn
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 listopada
Status krwi Czysta lub półkrwi [1]
Tytuł(y) Profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Rodzina
Rodzina
Zdolności magiczne
Różdżka Kasztan, pióro feniksa, 11 i ½ cala, giętka
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel ONMS-u w Hogwarcie
Dom Hufflepuff
Przynależność

Silvanus Kettleburn (ur. 22 listopada) — czarodziej, nauczyciel opieki nad magicznymi stworzeniami w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Silvanus Kettleburn urodził się w rodzinie czarodziejów. W wieku jedenastu lat kupił różdżkę, możliwe że w sklepie Ollivanderów i rozpoczął edukację w Szkole Magii i Czarodziejstwa, Hogwart. Dnia pierwszego września tego samego roku został przydzielony do Hufflepuffu.

Praca w HogwarcieEdytuj

Po zakończeniu nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie objął posadę nauczyciela opieki nad magicznymi stworzeniami. Był bardzo zaangażowany w swoją pracę. W czasie badania nowych gatunków stracił rękę i połowę nogi. Profesor był w swojej pracy zawieszany aż 62 razy. W 1993 roku przeszedł na emeryturę, aby pielegnować to co mu jeszcze z ciała pozostało. Z tej okazji obecny dyrektor Hogwartu, Albus Dumbledore, podarował mu komplet zaczarowanych drewnianych protez. Jego miejsce zajął gajowy Hogwartu – Rubeus Hagrid.

CharakterEdytuj

Kettleburn był entuzjastycznym choć czasem zbyt lekkomyślnym człowiekiem. Był skłonny do podejmowania wielkiego ryzyka związanego z opieką nad magicznym stworzeniami. Jego praktyki niejednokrotnie prowadziły do poważnych obrażeń ciała innych a także jego. Pomimo swoich specyficznych upodobań do niebezpiecznych stworzeń, Silvanus Kettleburn był sympatycznym, lubianym przez uczniów człowiekiem i oddanym pracownikiem Hogwartu. [1]

CiekawostkiEdytuj

  • Kettleburn często zwiedzał smocze sanktuaria, przez co jego protezy często ulegały podpaleniu.[1]

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki