Fandom

Harry Potter Wiki

Porpentyna Skamander

Przekierowano z Porpentina Scamander

7061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Porpentyna "Tina" Estera Skamander (ang. Porpentina; zd. Goldstein; ur. 19 sierpnia 1901) — czarownica półkrwi, żona sławnego magizoologa Newtona Skamandera i babcia Rolfa Skamandera oraz prababcia Lysandra i Lorcana Skamanderów.

Biografia Edytuj

Porpentyna Esther Goldstein urodziła się gdzieś w Stanach Zjednoczonych Ameryki 19 sierpnia 1901 roku. Miała przynajmniej jedno rodzeństwo – młodszą siostrę, Queenie. Siostry straciły matkę i ojca w bardzo młodym wieku. Po ich śmierci „wychowywały siebie nawzajem”, dlatego też były do siebie bardzo przywiązane. Uczęszczała do Ilvermorny, gdzie została przydzielona do domu Gromoptaka[3].

Porpentyna pracowała dla MACUSA, początkowo jako auror. W pewnym momencie przed grudniem 1926, Tina zaatakowała Mary Lou Barebone, ponieważ znęcała się ona nad swym adoptowanym synem, Credencem. Niedługo po tym wydarzeniu wstawiła się za kimś, kogo jej przełożony nie popierał, dlatego też została zdegradowana na stanowisko Federalnego urzędnika do spraw pozwolenia na różdżkę. Ta praca wymagała znacznie mniej niż jej zdolności i ambicje osobiste. Jej siostra, Queenie, miała również pracę przy biurku w biurze ds. pozwolenia na różdżkę.

W 1926 roku Porpentyna mieszkała w kamienicy z piaskowca z siostrą na 679 West 24th Street w Nowym Jorku, gdzie poznała brytyjskiego magizoologa, Newta Skamandera, który przybył do miasta w poszukiwaniu nowych magicznych stworzeń. W końcu wyszła za niego za mąż i przeniosła się do Wielkiej Brytanii. Para miała co najmniej jedno dziecko, które z kolei dało im wnuka, Rolfa.

Mieszkała ze swoim mężem w Dorset, wraz z trzema kugucharami: Walkiem, Packiem i Hopkiem.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki