FANDOM

Poliakow (ur. 1977 r. lub wcześniej w Bułgarii) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczeniem Instytutu Magii Durmstrang, który przybył w reprezentacji szkoły by wziąć udział w losowaniu do Turnieju Trójmagicznego.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Poliakow urodził się około roku 1976 jako czarodziej czystej krwi lub półkrwi w Bułgarii. Gdy osiągnął wiek w którym przyjmowano uczniów do Szkoły Magii Durmstrangu rozpoczął tam edukacje.

Turniej TrójmagicznyEdytuj

Poliakow przybył wraz z innymi uczniami Durmstrangu na Turniej Trójmagiczny w Hogwarcie, odbywający się w 1995 roku. Wrzucił swoje nazwisko do Czary Ognia, lecz ona wybrała jednak Wiktora KrumaIgor Karkarow zwrócił mu szorstką uwagę, że poplamił sobie szatę jedzeniem podczas uczty w Hogwarcie. Innym razem Karkarow zaproponował Krumowi wino, ten odmówił, za to Poliakow stwierdził, że on by się napił. Dyrektor jednak zupełnie to zignorował. Poliakow pokazał koleżance obok siebie bliznę Harry'ego Pottera, gdy wychodzili z Wielkiej Sali. Podczas Turnieju Trójmagicznego kibicował Wiktorowi Krumowi.

Występowanie Edytuj