FANDOM

Poliakow (ur. 1977 r. lub wcześniej w Bułgarii) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczeniem Instytutu Magii Durmstrang, który przybył w reprezentacji szkoły, by wziąć udział w losowaniu do Turnieju Trójmagicznego.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Poliakow urodził się około roku 1976 jako czarodziej czystej krwi lub półkrwi w Bułgarii. Gdy osiągnął wiek, w którym przyjmowano uczniów do Szkoły Magii Durmstrangu, rozpoczął tam edukację.

Turniej Trójmagiczny Edytuj

Poliakow przybył wraz z innymi uczniami Durmstrangu na Turniej Trójmagiczny w Hogwarcie, odbywający się w 1995 roku. Wrzucił swoje nazwisko do Czary Ognia, lecz ona wybrała Wiktora KrumaIgor Karkarow zwrócił mu szorstko uwagę, że poplamił sobie szatę jedzeniem podczas uczty w Hogwarcie. Innym razem Karkarow zaproponował Krumowi wino, a gdy ten odmówił, Poliakow stwierdził, że on by się chętnie napił. Dyrektor jednak zupełnie to zignorował. Poliakow wskazał koleżance obok siebie Harry'ego Pottera, gdy wychodzili z Wielkiej Sali. Podczas Turnieju Trójmagicznego kibicował Wiktorowi Krumowi.

Występowanie Edytuj