FANDOM

Pokój Luny Lovegood (ang. Luna Lovegood's bedroom) — jeden z pokoi w domu Lovegoodów zamieszkiwany przez Lunę.

Opis Edytuj

Pokój Luny jest naprzeciwko salonu. Było tam jedno okno. W 1997 roku podłogę zdobił blado niebieski dywan. Na suficie pokoju są ręcznie malowane portrety portrety: Neville'a LongbottomaGinny WeasleyRona WeasleyaHermiony GrangerHarry'ego Pottera połączone złotymi nićmi i podpisane słowem przyjaciele. Przy jej łóżku znajduje się duże zdjęcie Luny i jej matki, na którym się obejmują. W pokoju znajduje się również szafa na ubrania. Nie wiadomo, czy w pomieszczeniu jest biurko albo stolik. 

LovegoodFamilyPortrait

Zdjęcie w pokoju Luny

W 1997 roku, kiedy pokój odwiedzili Harry, Ron i Hermiona pomieszczenie było opuszczone i widać było, że długo nikt w nim nie mieszkał. Ksenofilius opowiadał im, że Luna łowi plumpki w pobliskiej rzece, aczkolwiek trio po zakurzonym i pobrudzonym pokoju poznało, że Luny nie ma. Jak się później okazało, dziewczyna rzeczywiście została porwana przez Śmierciożerców kilka tygodni temu. Ksenofilius z tego powodu chciał wymienić trio na swoją córkę i wezwał sługów Czarnego Pana. Prawdopodobnie w walce jaka się później rozegrała, ucierpiał także pokój Luny, razem z całym domem.

Występowanie Edytuj