FANDOM

Pani Mason (ang. Mason's wife) — żona bogatego mugola, pana Masona. W 1992 roku wraz z mężem odwiedziła rodzinę Dursleyów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Pani Mason urodziła się około 1940 roku w rodzinie mugoli. W pewnym okresie swojego życia wyszła za mąż za mężczyznę o nazwisku Mason.

1992–1993 Edytuj

Mrs. Mason

Pani Mason obrzucona ciastem przez Zgredka

Latem, 31 lipca 1992 roku wraz z mężem gościła u Vernona Dursleya na Privet Drive 4, ponieważ jej mąż chciał zamówić dużą ilość świdrów od firmy Grunnings, której Vernon był szefem.

Podczas kolacji domowy skrzat Zgredek zrzucił na podłogę w kuchni leguminę. Winą za ten incydent niesłusznie obarczony został Harry Potter, ponieważ potrafił używać czarów. Wieczór można byłoby jeszcze uratować, gdyby nie fakt, że przez okno wleciała sowa (kobieta panicznie bała się wszelkiego rodzaju ptaków) i spuściła na nią list z Ministerstwa Magii. Po tym spotkaniu jej mąż nie przyjął oferty od firmy Vernona Dursleya.

Wygląd Edytuj

La Sra. Mason con el púding en la cabeza

Pani Mason

Pani Mason była starszą mugolką z wieloma zmarszczkami. Miała krótkie, lekko kręcone włosy o jasnobrązowym kolorze. Posiadała średniej wielkości oczy prawdopodobnie zielonego koloru.

Podczas wizyty w domu Dursleyów miała na swojej krótkiej szyi naszyjnik.

Za kulisami Edytuj

  • W filmie Zgredek zrzuca deser na głowę pani Mason, a nie jak w książce na podłogę.

Występowanie Edytuj

Mrs. Mason LEGO

Pani Mason jako figurka LEGO