Wikia

Harry Potter Wiki

Pani Mason

6653strony na
tej wiki
Komentarze0

Pani Mason — żona bogatego mugola, pana Masona. W 1992 roku wraz z mężem odwiedziła rodzinę Dursleyów.

BiografiaEdytuj

Wczesne życie Edytuj

Pani Mason urodziła się najpewniej około 1940 roku w rodzinie mugoli. W pewnym okresie swojego życia wyszła za mąż za mężczyznę o nazwisku Mason.

1992–1993Edytuj

Mrs. Mason.jpg

Pani Mason obrzucona ciastem przez Zgredka

Dnia trzydziestego pierwszego lipca 1992 roku wraz z mężem gościła u Vernona Dursleya na Privet Drive 4, ponieważ jej mąż chciał zamówić dużą ilość świdrów od firmy Grunnings, której Vernon był szefem.

Podczas kolacji domowy skrzat Zgredek zrzucił na nią tort. Winą za ten incydent niesłusznie obarczony został Harry Potter, ponieważ potrafił używać czarów. Wieczór można byłoby jeszcze uratować, gdyby nie fakt, że przez okno wleciała sowa (kobieta panicznie bała się wszelkiego rodzaju ptaków) i spuściła na nią list z Ministerstwa Magii. Po tym spotkaniu jej mąż nie przyjął oferty od firmy Vernona Dursleya.

WyglądEdytuj

La Sra. Mason con el púding en la cabeza.png

Pani Mason

Pani Mason była starszą mugolką z wieloma zmarszczkami. Miała krótkie, lekko kręcone włosy o jasnobrązowym kolorze. Posiadała średniej wielkości oczy prawdopodobnie zielonego koloru.

Podczas wizyty w domu Dursleyów miała na swojej krótkiej szyi naszyjnik.

WystępowanieEdytuj

Mrs. Mason LEGO.jpg

Pani Mason jako figurka LEGO

Więcej od Wikii

Losowa wiki