FANDOM

Pani Flume (ang. Mrs Flume) — czarownica nieznanego statusu krwi, która wyszła za mąż za Ambrozjusza Flume'a i prowadziła z nim Miodowe Królestwo, w którym sprzedawali słodycze.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Pani Flume urodziła się prawdopodobnie na początku XX wieku. W wieku jedenastu lat rozpoczęła naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do jednego z czterech domów. W latach jej nauki dyrektorem był Armando Dippet, a transmutacji uczył jej sam Albus Dumbledore. Po ukończeniu szkoły wyszła za mąż za czarodzieja − Ambrozjusza Flume'a.

PracaEdytuj

Parę lat po ślubie stworzyła z mężem sklep z magicznymi słodyczami i nazwali go Miodowe Królestwo.

1993 − 1994 Edytuj

W 1993 roku prosiła swojego męża aby przyniósł z piwnicy więcej ślimaków-gumiaków. Do ich sklepu przychodziło mnóstwo uczniów Hogwartu.

Bitwa o HogwartEdytuj

Flume-mrs

Pani Flume prawdopodobnie walczyła w Bitwie o Hogwart wraz z mężem i mieszkańcami Hogsmeade. Pomagała opiekować się rannymi.

Wygląd Edytuj

250px-Mrs Flume

Pani Flume była starszą kobietą z wieloma zmarszczkami. Miała jasnobrązowe włosy spięte w kok. Podczas wizyty uczniów w 1993 nosiła czerwone kolczyki.

Osobowość Edytuj

Wyglądała na miłą kobietę. Cieszyła się ze swojej pracy i z uśmiechem podawała towar klientom. 

RelacjeEdytuj

Ambrozjusz FlumeEdytuj

460px-Ambrosius Flume et son épouse

Ambrozjusz z żoną

Pani Flume bardzo kochała swojego męża. Chętnie pomagała mu w pracy. W 1993 roku zwraca się do niego "kochanie".

WystępowanieEdytuj