FANDOM

Pani Crouch (zm. w 1982 r.) — czarownica czystej krwi; matka Barty'ego Croucha Jr. i żona Barty'ego Croucha Sr..

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Pani Crouch urodziła się w rodzinie czystej krwi, w nieznanym czasie poślubiła czarodzieja imieniem Bartemiusz. Para miała syna, który dostał na imię tak samo jak ojciec.

Aresztowanie syna Edytuj

Gdy w 1981 roku syn pani Crouch, Barty został skazany na dożywocie w Azkabanie za bycie Śmierciożercą i torturowanie Franka i Alicji Longbottomów. Pani Crouch zawiodła się na mężu, który publicznie wyparł się syna, nie słuchając jego wyjaśnień.

Ratowanie syna i śmierć Edytuj

Pani Crouch podupadła na zdrowiu ciągle przejmując się synem, który znajdował się w Azkabanie. W ostatnich tygodniach jej życia udało jej się namówić męża, aby mogła podmienić się z synem. Plan został zrealizowany - Crouch był wysoko postawionym urzędnikiem Ministerstwa i mógł spokojnie odwiedzić syna. Młody Bartemiusz i jego matka wypili Eliksir Wielosokowy, a wtedy pani Crouch została. Piła regularnie eliksir starając się zachować jak największą dyskrecję. Zmarła niedługo później, została pochowana przez dementorów na cmentarzu pod Azkabanem pod nazwiskiem jej syna.

Występowanie Edytuj