FANDOM

Pani Colemugolka, wychowawczyni w Sierocińcu Wool's; opiekunka Toma Marvola Riddle'a.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Pani Cole urodziła się w rodzinie mugoli gdzieś w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej na początku XX wieku[1].

W pewnym okresie życia została opiekunką w sierocińcu Wool's.

1926 − 1927Edytuj

31 grudnia 1926 roku do sierocińca przybyła Meropa Gaunt, która rodziła dziecko. Meropa zmarła godzinę po porodzie, a synkowi nadała imiona: Tom, po ojcu i Marvolo, po dziadku. Pani Cole postanowiła zaopiekować się małym Tomem i ofiarowała mu własny pokój.

Lata 30.Edytuj

Pani Cole spostrzegła, że Tom jest inny niż wszystkie dzieci w sierocińcu. Rzadko płakał, a wokół niego działo się wiele dziwnych rzeczy. Pewnego dnia Amy Benson i Dennis Bishop wyszli gdzieś z Tomem, a gdy chłopiec wrócił, ich już z nim nie było. 

1938 − 1939Edytuj

Panicole

Pani Cole

Pani Cole była bardzo zdziwiona, gdy otrzymała list od Albusa Dumbledore'a, w którym czarodziej oznajmił, że pragnie spotkać się z jej wychowankiem (nikt wcześniej nie wyrażał chęci odwiedzenia sieroty). Gdy Dumbledore przybył do Sierocińca Wool's pani Cole opowiedziała mu o odmiennym zachowaniu małoletniego Toma. Albus zabrał chłopca do Szkoły Magii i Czarodziejstwa, Hogwart. Tom już nigdy nie powrócił do sierocińca ani o nim nie wspominał.

Wygląd i charakterEdytuj

Pani Cole została opisana jako chuda kobieta z ostrymi zmarszczkami pod oczami. Miała krótkie szare włosy i brązowe oczy.

Była miłą kobietą, lubiącą pomagać innym. Opiekowała się sierotami i próbowała zastąpić im rodzinę. Postanowiła zająć się małym Tomem, kiedy jego matka umarła.

RelacjeEdytuj

Tom RiddleEdytuj

MrsCole

Kiedy Meropa Gaunt umarła i zostawiła Toma w sierocińcu, pani Cole postanowiła mu pomóc. Bardzo się dziwiła zachowaniem Toma, martwiła się o niego. 

Nie wiadomo jak zareagowała, gdy dowiedziała się (nie wiadomo, czy w ogóle wiedziała, że jest czarodziejem), że Tom został czarnoksiężnikiem pod przydomkiem Lord Voldemort.

Albus DumbledoreEdytuj

Pani Cole pozwoliła Dumbledore'owi odwiedzić Toma, lecz bardzo się zdziwiła, kiedy napisał do niej list. Podczas wizyty przyszłego dyrektora, rozmawiała z nim o Tomie i jego zachowaniu.

Inne sierotyEdytuj

Pani Cole opiekowała się wszystkimi swoimi podopiecznymi i zapewniała im najlepsze warunki do życia, jakie mogła załatwić. Przestraszyła się, kiedy Amy Benson i Dennis Bishop zniknęli.

CiekawostkiEdytuj

  • W role pani Cole wciela się Amelda Brown.
  • Podczas rozmowy z Albusem Dumbledore'em pani Cole opróżniła 3/4 butelki dżinu, a pomimo tego zachowała trzeźwość umysłu.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

  1. Podczas wizyty Albusa Dumbledore'a w sierocińcu Wool's, wspomina, że Meropa Gaunt, która zawitała w sierocińcu w 1926 roku, była trochę starsza od pani Cole. Meropa urodziła się ok. 1906 roku, więc pani Cole urodziła się niedługo po niej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki