FANDOM

Pamela Alton (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Pamela Alton urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Alton, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Pamelę do Ravenclawu.

1993 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994. Była zwykle widziana na niższym piętrze Wieży Zegarowej. Bardzo ceniła profesora Horacego Slughorna.

Pamela należała do klubu pojedynków Ravenclawu. Pewnego dnia stoczyła pojedynek z Harrym Potterem i przegrała. Rzucone przez niego zaklęcie było tak silne, że spędziła dwa dni w skrzydle szpitalnym. Była fanką Gilderoya Lockharta i napisała do niego kilka listów.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.