Wikia

Harry Potter Wiki

Oliwia Hornby

Komentarze0
4444strony na
tej wiki
Oliwia Hornby
Informacje biograficzne
Data urodzenia Lata '30 XX wieku (prawdopodobnie)
Data śmierci W 1994 r. lub przed
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Rodzina
Rodzina Brat
Pozostałe informacje
Przynależność

Oliwia Hornby — uczennica Hogwartu w latach 40 XX w.; szkolna koleżanka Marty, której powiedziała, że ma okropne okulary, a ta sie wtedy załamała. 

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Oliwia Hornby urodziła się prawdopodobnie w latach '30 XX wieku jako czarodziejka. W pewnym okresie jej życia (możliwe, że przed jej narodzeniem) przyszedł na świat jej brat. Gdy skończyła jedenaście lat dostała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie informujący o przyjęciu jej do placówki. Kupiła lub odziedziczyła różdżkę, możliwe, że w sklepie Ollivanderów na ulicy Pokątnej (magiczna część Londynu).

Nauka w HogwarcieEdytuj

Jęcząca Marta

Jęcząca Marta – szkolna koleżanka Oliwii

Gdy przybyła  do zamku została przydzielona do jednego z czterech domów. Oliwia należała do osób dokuczających Marcie z powodu m.in. jej okularów.

Przyczyniła się ona w jakiś sposób do jej śmierci, ponieważ to przez jej docinki Marta uciekła tamtego dnia do łazienki na drugim piętrze. Tego samego dnia, uprzedni dyrektor Hogwartu, Armando Dippet kazał Oliwii odnaleźć Martę. Dziewczyna udała się do łazienki i właśnie tam odnalazła zwłoki koleżanki. Przeraziła się i prawdopodobnie poczuła wielkie wyrzuty sumienia w związku ze swoim zachowaniem wobec Marty.

Późniejsze życieEdytuj

Jęcząca Marta wykorzystywała fakt, że jest duchem, by nawiedzać Oliwię i przez długie lata mścić się za to, jak Hornby traktowała ją w podczas lat nauki w Hogwarcie.

Po wizycie Marty na weselu brata Oliwii, dziewczyna była zmuszona do złożenia skargi w Ministerstwie Magii, które zakazało Marcie opuszczania terenów zamku i do niego przyległych.

ŚmierćEdytuj

Nie znamy daty śmierci Oliwii, wiadomo jednakże, że w czasie rozgrywania się w Hogwarcie Turnieju Trójmagicznego Hornby już nie żyje.

WystępowanieEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki