FANDOM

Ośrodek Wychowawczy im. Św. Brutusa dla Młodocianych Recydywistów (ang. St Brutus's Secure Centre for Incurably Criminal Boys) — mugolski ośrodek wychowawczy dla trudnej młodzieży, do którego rzekomo miał uczęszczać Harry Potter.

Vernon Dursley określił szkołę tą jako idealną do beznadziejnych przypadków.

Nie wiadomo czy szkoła tak naprawdę istniała, czy Vernon wymyślił ją na potrzeby wizyty ciotki Marge w swoim domu. Bardziej prawdopodobne jest, że wuj to wymyślił, ponieważ nie istnieje święty o imieniu Brutus.

W serii Edytuj

Wakacje 1993 Edytuj

W 1993 roku Harry Potter miał udawać przed swoją przyszywaną ciotką Marge, że uczęszcza do Ośrodka Wychowawczego dla Młodocianych Recydywistów. Młody czarodziej nie miał wyboru, musiał kłamać w tej kwestii jeśli chciał zasłużyć w oczach wujostwa na pozwolenie odwiedzania magicznej wioski Hogsmeade w szkolne weekendy.

Przez cały tydzień pobytu Marjorie na Privet Drive 4 mówił, że w szkole często go biją, jeżeli tylko nie okaże się odpowiedniej dyscypliny, jak również wszystkie inne zdania, które ciotka tak bardzo chciała usłyszeć i pochwalić. Fortel wujostwa udałby się, gdyby młody Potter nie stracił panowanie nad sobą w czasie ostatniego wieczoru wizyty panny Dursley, kiedy ta zaczęła obrażać jego zmarłych rodziców i nadmuchał magicznie ciotkę.

Wakacje 1995 Edytuj

W 1995 roku wszystkie dzieci i młodzież z sąsiedztwa wiedzieli, że Harry rzekomo chodzi do Świętego Brutusa, ale pomimo to dużo bardziej bali się Dudleya Dursleya, który regularnie bił młodszych od siebie i był przywódcą ulicznego gangu.

Występowanie Edytuj