FANDOM

Nanette Desford (ur. w 1982 lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Nanette Desford urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Desford, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Nanette do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 można ją było spotkać na Wieży zegarowej. Często grywała w Eksplodującego Durnia. Dawała karty z Czekoladowych Żab Harry'emu Potterowi za każdym razem, gdy ją pokonał.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling