FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy postaci, urodzonej za czasów Huncwotów. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.
Mulciber i Avery są po prostu źli. Oni są źli, Sev. Nie rozumiem, jak możesz się z nimi zadawać.
Lily Evans[źródło]

Mulciber — czarodziej nieznanego statusu krwi, prawdopodobnie syn jednego ze szkolnych znajomych Toma Riddle'a, którzy nazywali siebie śmierciożercami. Uczęszczał do Hogwartu razem z Severusem Snape'em i podobnie jak on, był w Slytherinie.

Biografia Edytuj

Pod koniec lat siedemdziesiątych bądź na początku lat osiemdziesiątych został śmierciożercą Lorda Voldemorta. Specjalizował się w rzucaniu zaklęcia Imperius.

Lily Evans, matka Harry'ego, w czasach szkoły przyjaźniła się ze Snape'em. Ze zdziwieniem pytała swojego przyjaciela, jak może zadawać się z Mulciberem. Już wtedy zauważyła, że Mulciber jest złym człowiekiem.

Po upadku Voldemorta, Igor Karkarow w czasie przesłuchania przed Wizengamotem zaczął zeznawać przeciw swoim towarzyszom. Wyjawił Ministerstwu m.in. nazwisko Mulcibera, ale okazało się, że został on schwytany wcześniej.

Podczas buntu dementorów w 1996 roku, Mulciber uciekł razem z dziewięciorgiem pozostałych śmierciożerców. Brał udział w Bitwie w Departamencie Tajemnic i po zakończeniu walk został ponownie schwytany.

Występowanie Edytuj

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki