Wikia

Harry Potter Wiki

Millicenta Bulstrode

6472strony na
tej wiki
Komentarze17
Crystal 128 clock.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Sensualna

Millicenta Bulstrode (ur. 1979/80 r.) — czarownica półkrwi należąca do Slytherinu. Możliwe, że jest spokrewniona z Violettą Bulstrode. Jest właścicielką kota, którego włos zabrała przez przypadek Hermiona Granger do zwarzenia eliksiru wielosokowego.

BiografiaEdytuj

Wczesne życie Edytuj

Millicenta urodziła się pomiędzy 1 września 1979 a 31 sierpnia 1980 roku w rodzinie zapewne czystej krwi Bulstrode, choć sama była półkrwi. Możliwe, że była spokrewniona z Violettą Black, żoną Cygnusa Black II, przez co była spowinnowacona z rodzinami: Lestrange, Malfoy i Tonks.

Lata Szkolne Edytuj

Pierwszy rok Edytuj

Millicenta w wieku lat jedenastu otrzymała list informujący o przyjęciu do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie rozpoczęła naukę w 1991 roku. Podczas Ceremonii Przydziału została przydzielona przez Tiarę do Slytherinu, którego opiekunem był w tym czasie nauczyciel eliksirów, Severus Snape. Dormitorium dzieliła z Pansy Parkinson, Tracey Davis, Daphne Greengrass oraz inną dziewczyną. W ciągu tego samego roku zaprzyjaźnia się z Pansy, Draco Malfoyem, Vincentem Crabbem i Gregorym Goylem.

Drugi rok Edytuj

Trzeci/Czwarty rok Edytuj

Piąty rok Edytuj

Szósty rok Edytuj

Siódmy rok Edytuj

Milicenta.jpg

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Etymologia Edytuj

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki