Wikia

Harry Potter Wiki

Michael Corner

5505stron na
tej wiki
Komentarze2
Ta strona wygrała XVIII Artykuł Miesiąca. Została dopracowana przez użytkownika Michnar

Regulamin konkursu znajduje się tutaj. Konkurs ma na celu ulepszenie artykułów pod względem tekstu i szaty graficznej. Pierwszy wystartował w czerwcu 2013 roku. Lista zwycięzców.
Michael Corner
MichaelCorner
Informacje biograficzne
Status krwi półkrwi [1]
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, Włókno ze smoczego serca, 11 i pół cala
Patronus Wiewiórka [2]
Pozostałe informacje
Dom Ravenclaw
Przynależność Gwardia Dumbledore'a
Aktor

Michael Corner (ur. ok. 1980 r.) — czarodziej półkrwi; uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie przydzielony do Ravenclawu; członek Gwardii Dumbledore'a, kolega Terry'ego Boota i Anthony'ego Goldsteina.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Michael Corner urodził się między 1 wrześniem 1979 roku a 31 lipcem 1980 w rodzinie czarodziejów półkrwi [3]. Zaczął naukę w Hogwarcie w 1991 roku, trafił do Ravenclawu.

Czwarty rok Edytuj

Podczas Balu Bożonarodzeniowego Michael Corner poznał Ginny Weasley. Pod koniec roku Michael i Ginny zaczęli ze sobą chodzić. Dziewczyna wcześniej zainteresowana była Harry'm, ale dała sobie z nim spokój, widząc, że chłopak na tym etapie szaleje raczej za Cho Chang.

Piąty rok Edytuj

CornerGD

Michael Corner i Ginny Weasley na spotkaniu organizacyjnym GD

Michael wraz z jego paczką, Terrym i Anthonym uczestniczył w spotkaniu organizacyjnym Gwardii Dumbledore'a i następnych. Na pewno zainteresowany był obroną, lecz dużą rolę w jego zainteresowaniu się grupą miała na pewno Ginny. Michael mówił, że z pewnością Hermiona uważa spotkania za takie ważne, bo chce dobrze zdać SUMy z obrony przed czarną magią. Dziewczyna powiedziała jednak, że przed wszystkim Lord Voldemort wrócił i trzeba umieć się bronić. W późniejszej rozmowie Michael włączył się do wyliczania niesamowitych wyczynów Harry'ego mówiąc o tym jak to przechytrzył smoka w Turnieju Trójmagicznym.

Na piątym roku Ron Weasley dowiedział się o związku swojej siostry od Hermiony niedługo po spotkaniu. Widać, że Hermiona wiedziała wcześniej do związku, ale Ron zaczął z marszu nie lubić Michaela, można powiedzieć, że ciężko znosił związek siostry. W późniejszym czasie Ron nawet zastanawiał się czy może to nie Michael dał informację Dolores Umbridge, po której ogłosiła Dekret Edukacyjny Numer 24.

CornerGD2

Michael Corner rzuca zaklęcie

Ginny zerwała z Michaelem po meczu Gryfonów z Krukonami o Puchar Quidditcha, który wygrali Gryfoni, co nie spodobało się Cornerowi. Chłopak stał się bardzo naburmuszony, więc Ginny go zostawiła. Wtedy ten od razu zaczął pocieszać Cho Chang i stał się jej nowym chłopakiem w późniejszym czasie. Tymczasem Ginny niezbyt smuciła się po zerwaniu, niedługo później chodziła już z Deanem Thomasem.

Szósty rok Edytuj

Michael Corner wraz ze swoim kolegą Terrym osiągnął wymagany stopień "powyżej oczekiwań" lub "wybitny" z eliksirów i zakwalifikował się na zajęcia w klasie szóstej i siódmej, przygotowujące do Owutemów. Był obecny na lekcji o Felix Felicis, był zaciekawiony tym eliksirem i spytał się profesora Horace Slughorna czy ten kiedyś brał napój.

Siódmy rok Edytuj

Cornerbitwa

Michael w czasie bitwy o Hogwart

W siódmej klasie Michael został brutalnie ukarany przez Carrowów za próbę pomocy uwięzionemu uczniowi z pierwszego roku. Był obecny wraz z innymi członkami Gwardii Dumbledore'a w Pokoju Życzeń przed bitwą o Hogwart i starał się wraz z Luną pomóc w odnalezieniu zaginionego diademu Roweny Ravenclaw. W czasie bitwy widziany był jak odpierał ataki Bellatriks Lestrange.

Wygląd Edytuj

Michael Corner został opisany jako "ciemny". W wersji filmowej ma czarne, długie włosy i brązowe oczy.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Nie został zamordowany w czasie rządów Snape'a i Carrowów, którzy tępili mugolaków.
  2. Harry Potter i Zakon Feniksa (książka) – rozdział 20.
  3. Harry Potter i ja

Więcej od Wikii

Losowa wiki