Wikia

Harry Potter Wiki

Michael Corner

6653strony na
tej wiki
Komentarze2
Ta strona wygrała XVIII Artykuł Miesiąca. Została dopracowana przez użytkownika Michnar

Regulamin konkursu znajduje się tutaj. Konkurs ma na celu ulepszenie artykułów pod względem tekstu i szaty graficznej. Pierwszy wystartował w czerwcu 2013 roku. Lista zwycięzców.

Michael Corner (ur. ok. 1980 r.) — czarodziej półkrwi; uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie przydzielony do Ravenclawu; członek Gwardii Dumbledore'a, kolega Terry'ego Boota i Anthony'ego Goldsteina.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Michael Corner urodził się między 1 wrześniem 1979 roku a 31 lipcem 1980 w rodzinie czarodziejów półkrwi [3]. Zaczął naukę w Hogwarcie w 1991 roku, trafił do Ravenclawu.

Czwarty rok Edytuj

Podczas Balu Bożonarodzeniowego Michael Corner poznał Ginny Weasley. Pod koniec roku Michael i Ginny zaczęli ze sobą chodzić. Dziewczyna wcześniej zainteresowana była Harrym, ale dała sobie z nim spokój, widząc, że chłopak na tym etapie szaleje za Cho Chang.

Piąty rok Edytuj

CornerGD.jpg

Michael Corner i Ginny Weasley na spotkaniu organizacyjnym GD

Michael wraz z jego paczką, Terrym i Anthonym uczestniczył w spotkaniu organizacyjnym Gwardii Dumbledore'a i następnych. Na pewno zainteresowany był obroną, lecz dużą rolę w jego zainteresowaniu się grupą miała na pewno Ginny. Michael mówił, że z pewnością Hermiona uważa spotkania za takie ważne, bo chce dobrze zdać SUMy z obrony przed czarną magią. Dziewczyna powiedziała jednak, że przede wszystkim Lord Voldemort wrócił i trzeba umieć się bronić. W późniejszej rozmowie Michael włączył się do wyliczania niesamowitych wyczynów Harry'ego mówiąc o tym, jak to przechytrzył smoka w Turnieju Trójmagicznym.

Na piątym roku Ron Weasley dowiedział się o związku swojej siostry od Hermiony niedługo po spotkaniu. Widać, że Hermiona wiedziała wcześniej do związku, ale Ron zaczął z marszu nie lubić Michaela, można powiedzieć, że ciężko znosił związek siostry. W późniejszym czasie Ron nawet zastanawiał się, czy może to nie Michael dał informację Dolores Umbridge, po której ogłosiła Dekret Edukacyjny Numer 24.

CornerGD2.jpg

Michael Corner rzuca zaklęcie

Ginny zerwała z Michaelem po meczu Gryfonów z Krukonami o Puchar Quidditcha, który wygrali Gryfoni, co nie spodobało się Cornerowi. Chłopak stał się bardzo naburmuszony, więc Ginny go zostawiła. Wtedy ten od razu zaczął pocieszać Cho Chang i stał się jej nowym chłopakiem w późniejszym czasie. Tymczasem Ginny niezbyt smuciła się po zerwaniu, niedługo później chodziła już z Deanem Thomasem.

Szósty rok Edytuj

Michael Corner wraz ze swoim kolegą Terrym osiągnął wymagany stopień „powyżej oczekiwań” lub „wybitny” z eliksirów i zakwalifikował się na zajęcia w klasie szóstej i siódmej, przygotowujące do Owutemów. Był obecny na lekcji o Felix Felicis, był zaciekawiony tym eliksirem i spytał się profesora Horace Slughorna czy ten kiedyś pił napój.

Siódmy rok Edytuj

Cornerbitwa.jpg

Michael w czasie bitwy o Hogwart

W siódmej klasie Michael został brutalnie ukarany przez Carrowów za próbę pomocy uwięzionemu uczniowi z pierwszego roku. Był obecny wraz z innymi członkami Gwardii Dumbledore'a w Pokoju Życzeń przed bitwą o Hogwart i starał się wraz z Luną pomóc w odnalezieniu zaginionego diademu Roweny Ravenclaw. W czasie bitwy widziany był jak odpierał ataki Bellatriks Lestrange.

Wygląd Edytuj

Michael Corner został opisany jako „ciemny”. W wersji filmowej ma czarne, długie włosy i brązowe oczy.

Za kulisami Edytuj

  • Michael był początkowo Puchonem na liście 40 uczniów przedstawionej przez J.K. Rowling w Harry Potter i ja. Jest on również wymieniony jako czarodziej półkrwi.

Występowanie Edytuj

Przypisy

Członkowie Gwardii Dumbledore'a

Głowa gwardii Harry Potter
Członkowie Hanna Abbott · Katie Bell · Susan Bones · Terry Boot · Lavender Brown · Luca Caruso · Cho Chang · Michael Corner · Colin Creevey · Dennis Creevey · Marietta Edgecombe · Justin Finch-Fletchley · Seamus Finnigan · Anthony Goldstein · Hermiona Granger · Angelina Johnson · Lee Jordan · Neville Longbottom · Luna Lovegood · Ernest Macmillan · Padma Patil · Parvati Patil · Harry Potter · Zachariasz Smith · Alicja Spinnet · Dean Thomas · Alice Tolipan · Fred Weasley · George Weasley · Ginny Weasley · Ron Weasley · Nigel Wolpert

Więcej od Wikii

Losowa wiki