Fandom

Harry Potter Wiki

Medalion Regulusa Blacka

6969stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Medalion Regulusa Blacka — kopia Medalionu Salzara Slytherina, który był horkruksem, stworzona przez Regulusa Blacka i podłożona pod orginał w misie z Eliksirem Rozpaczy w jaskini, gdzie potem zginął Regulus. Do stworzenia kopii medalionu najprawdopodobniej użyto zaklęcia Gemino.

HistoriaEdytuj

Do Czarnego Pana – wiem, że kiedy to odczytasz będę już dawno martwy, ale chcę, byś wiedział, że to ja odkryłem twoją tajemnicę. To ja wykradłem twojego prawdziwego horkruksa I postanowiłem go zniszczyć. Zmierzę się ze śmiercią w nadziei, że kiedy trafisz na godnego siebie przeciwnika, będziesz znowu śmiertelny. R.A.B.
—Wiadomość Regulusa do Voldemorta.[źródło]

Medalion został wykonany przez Regulusa Blacka w tym samym roku, przed jego śmiercią. Wspólnie ze swoim skrzatem domowym podmienił medalion w jaskini, po czym został wciągnięty do wody przez armię inferiusów. Medalion ponad dziesięć lat później odnalazł Harry Potter razem z Albusem Dumbledore'em. Po jego śmierci (Albusa) zachował medalion razem z wiadomością (liścikiem) ukrytym w nim, za cenę, jaką przyszło za niego zapłacić (śmierć Dumbledore'a). Dzięki niemu odnalazł autora, i zniszczył prawdziwy horkruks, czego pragnął Regulus.

Występowanie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki