Wikia

Harry Potter Wiki

Mary Cattermole

Komentarz1
4244strony na
tej wiki
Mary Elizabeth Cattermole
Mary Cattermole
Informacje biograficzne
Data urodzenia około 1970 roku
Status krwi mugolak
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów ciemne
Rodzina
Rodzina Reginald Cattermole (mąż)
Maisie Cattermole (córka)
Ellie Cattermole (córka)
Alfred Cattermole (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka wiśnia, osiem i trzy czwarte cala, włos jednorożca
Bogin Prawdopodobnie pająk
Pozostałe informacje
Przynależność Hogwart

Mary Elizabeth Cattermole (ur. ok. 1965  r. [1]) — czarownica mugolskiego pochodzenia; żona Reginalda Cattermole'a i matka trójki dzieci.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

MaryCattermole

Mary Elizabeth Cattermole urodziła się około 1965 roku w mugolskiej rodzinie właścicieli sklepu warzywnego. W wieku jedenastu lat dostała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie informujący o przyjęciu do placówki. Kupiła lub odziedziczyła różdżkę, możliwe że w sklepie Ollivanderów na ulicy Pokątnej (magiczna część Londynu). Dnia pierwszego września została przydzielona do jednego z czterech domów.

Po Hogwarcie.Edytuj

Po zakończeniu nauki w Hogwarcie Mary wyszła za mąż za członka Magicznego Personelu Technicznego w Ministerstwie Magii, Reginalda Cattermole'a i urodziła mu trójkę dzieci - Maisie, Ellie oraz Alfreda.

1997 - 1998Edytuj

W 1997 roku została wezwana na przesłuchanie związane z domniemaną kradzieżą różdżki przez Komisję Rejestracji Mugolaków. Uciekła dzięki pomocy Harry'ego Pottera i jego przyjaciół, zanim odebrano jej różdżkę i wyjechała za granicę, gdzie prawdopodobnie została, aż do końca wojny.

Późniejsze życieEdytuj

Po śmierci Voldemorta prawdopodobnie wróciła z rodziną do Angli. Nie musiała się już bać Komisji Rejestracji Mugolaków, ponieważ organizacja ta została zawieszona przez nowego Ministra MagiiKingsleya Shacklebolta. [2]

WyglądEdytuj

Mary Cattermole była ciemnowłosą kobietą o niebieskich oczach i wydatnych kościach policzkowych.

CiekawostkiEdytuj

830px-DH1 Mary kiss the fake Reginald Cattermole
  • Różdżka pani Cattermole została wykonana z wiśni, miała osiem i trzy czwarte cala, a jej rdzeniem był włos z ogona jednorożca.
  • Przed ucieczką z Anglii Mary Cattermole zamieszkiwała na Little Garden.
  • Uciekając z Ministerstwa Magii, pocałowała Ronalda Weasleya, myśląc, że jest jej mężem.

Przypisy

  1. Aktorka wcielająca się w postać Mary urodziła się w 1972 roku. Przypuszczalnie więc, Mary urodziła się koło tej daty.;
  2. Wywiad z J.K. Rowling

Więcej od Wikii

Losowa wiki