Wikia

Harry Potter Wiki

Mary Cattermole

6504strony na
tej wiki
Komentarz1

Mary Elizabeth Cattermole (ur. ok. 1965  r. [1]) — czarownica mugolskiego pochodzenia; żona Reginalda Cattermole'a i matka trójki dzieci zamieszkała wraz z rodziną w Chislehurst Gardens 27 w Great Tolling w Evesham. W młodości była uczennicą Hogwartu, jednak nie wiadomo, do którego domu została przydzielona.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

MaryCattermole.png

Mary Elizabeth Cattermole urodziła się około 1965 roku w mugolskiej rodzinie – właścicieli sklepu warzywnego. W wieku jedenastu lat dostała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie informujący o przyjęciu do placówki. Kupiła lub odziedziczyła różdżkę, możliwe, że w sklepie Ollivanderów na ulicy Pokątnej (magiczna część Londynu). Dnia pierwszego września została przydzielona do jednego z czterech domów.

Po HogwarcieEdytuj

Po zakończeniu nauki w Hogwarcie Mary wyszła za mąż za członka Magicznego Personelu Technicznego w Ministerstwie Magii, Reginalda Cattermole'a i urodziła mu trójkę dzieci – Maisie, Ellie oraz Alfreda.

1997–1998Edytuj

W 1997 roku została wezwana na przesłuchanie związane z domniemaną kradzieżą różdżki przez Komisję Rejestracji Mugolaków. Uciekła dzięki pomocy Harry'ego Pottera i jego przyjaciół, zanim odebrano jej różdżkę i wyjechała za granicę, gdzie prawdopodobnie została, aż do końca wojny.

Późniejsze życieEdytuj

Po śmierci Voldemorta prawdopodobnie wróciła z rodziną do Anglii. Nie musiała się już bać Komisji Rejestracji Mugolaków, ponieważ organizacja ta została zawieszona przez nowego Ministra MagiiKingsleya Shacklebolta. [2]

WyglądEdytuj

Mary Cattermole była ciemnowłosą kobietą o niebieskich oczach i wydatnych kościach policzkowych.

CiekawostkiEdytuj

830px-DH1 Mary kiss the fake Reginald Cattermole.jpg
  • Różdżka pani Cattermole została wykonana z wiśni, miała osiem i trzy czwarte cala, a jej rdzeniem był włos z ogona jednorożca.
  • Uciekając z Ministerstwa Magii, pocałowała Ronalda Weasleya, myśląc, że jest jej mężem.

Przypisy

  1. Aktorka wcielająca się w postać Mary urodziła się w 1972 roku. Przypuszczalnie więc, Mary urodziła się koło tej daty.
  2. Wywiad z J.K. Rowling

Więcej od Wikii

Losowa wiki