Wikia

Harry Potter Wiki

Marjorie Dursley

Komentarze0
3708stron na
tej wiki
Marjorie Dursley
Marge-glass2
Informacje biograficzne
Status krwi mugol
Pseudonim(y) Marge
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Vernon Dursley (brat)
Petunia Dursley (bratowa)
Dudley Dursley (bratanek)
Harry Potter (przyszywany bratanek dalszego stopnia)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca hodowca psów
Przynależność Mugole

Dursleyowie

Aktorka Pam Ferris

Marjorie „Marge” Eileen Dursleymugolka; siostra Vernona Dursleya i ciotka Dudleya. W 1993 roku przybyła na Privet Drive 4, aby skorzystać z zaproszenia brata. 

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Marjorie Eileen Dursley urodziła się przed 1960 rokiem w rodzinie mugoli. Jej bratem był Vernon Dursley, który w 1977 ożenił się z Petunią Dursley i mieli razem syna Dudleya. Nie popierała tego, że jej brat przyjął pod swój dach Harry'ego Pottera. Zamieszkiwała w domu na wsi, gdzie hodowała buldogi.

1991 - 1992Edytuj

W 1991 wuj Vernon dostał list od niej. Powiadamia rodzinę o swojej chorobie.

1993 - 1994Edytuj

Aunt Marge

W 1993 roku odwiedziła swojego brata i jego rodzinę na sześć dni. Podczas wizyty traktowała Harry'ego jak służącego (jeszcze bardziej niż Vernon i Petunia). W trakcie wizyty miał miejsce incydent, podczas którego Harry nadął swoją ciotkę − stawała się coraz grubsza i lżejsza, aż w końcu odleciała przez drzwi balkonowe. Ministerstwo Magii znalazło ją latającą, nakłuło ją i zmodyfikowało jej pamięć.

Późniejsze życieEdytuj

Po tym incydencie Dursley'owie już nigdy nie zaprosili jej do swojego domu. Marge przestała utrzymywać z nimi kontakt, a z Harrym już się nigdy nie spotkała.

Wygląd i charakterEdytuj

Wielka, tęga z purpurową twarzą, miała nawet wąsy, choć nie tak krzaczaste jak on [Vernon].
—Narrator

Marge była grubą kobietą z bardzo krótką szyją. Miała krótkie, lekko kręcone włosy o kolorze ciemnego blondu. Wyglądem i charakterem przypominała brata.

Była bardzo ostra. Traktowała Harry'ego gorzej niż Dursley'owie. Kazała mu usługiwać jej podczas wspólnej kolacji. Z rodziną Dursley'ów miała już lepsze stosunki. Najbardziej kochała Dudleya i swojego ulubionego z buldogów Majchra.

Za kurtynąEdytuj

K,NDQ3MDk4MzIsNjUxNTUy,f,wa plan 9
  • Autorka później żałowała, że to właśnie buldogi były w posiadaniu Marge, bo przekonała się, że są to bardzo sympatyczne zwierzęta. Zdradziła także, że pasowały jej zdaniem do Marge przede wszystkim ze względu na wygląd. [1]
  • W adaptacji filmowej trzeciej części zagrała ją brytyjska aktorka Pam Ferris.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki