FANDOM

Wiki
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w gry, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.
Wiki

Marcus Hitchin (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Marcus Hitchin urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Hitchin, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Marcusa do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W przeciwieństwie do większości uczniów, Marcus uważał Slughorna za dobrego nauczyciela. Pewnego dnia Slughorn pojedynkował się z nim i wygrał. Urazy po pojedynku były na tyle poważne, że Marcus musiał spędzić dwa dni w skrzydle szpitalnym. Był fanem Gilderoya Lockharta. Używał Bombonierek Lesera.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling