FANDOM

Mandy Brocklehurst (ur. około 1980 r.) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mandy Brocklehurst urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Brocklehurst, około 1980 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września 1991 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Mandy do Ravenclawu.

Bitwa o Hogwart Edytuj

Możliwe, że brała udział w bitwie o Hogwart, jako że miała wówczas siedemnaście lat.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J K Rowling; Do Hogwartu przyjmowano jedynie z Wielkiej Brytanii lub Irlandii.