FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy ucznia Slytherinu. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu.

Malcolm Baddock (ur. między 1982 a 1983 rokiem) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Malcolm Baddock urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Baddock, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Malcolma do Slytherinu. Gdy Baddock usiadł przy stole, Harry zobaczył klaszczącego Malfoya. Zastanawiał się, czy Baddock wie, że ze Slytherinu wyszło więcej wiedźm i czarnoksiężników niż z innych domów. Fred i George zasyczeli pogardliwie, kiedy Malcolm usiadł[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Harry Potter i Czara Ognia (książka) - Rozdział 12 (Turniej Trójmagiczny)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki