Fandom

Harry Potter Wiki

Mafalda Hopkirk

7069stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Mafalda Hopkirkczarownica czystej krwi lub półkrwi. Była pracownicą Ministerstwa Magii oraz szefową Wydziału Niewłaściwego Użycia Czarów.

Biografia Edytuj

1992–1993 Edytuj

W II tomie przygód Harry'ego Pottera pt. Harry Potter i Komnata Tajemnic Mafalda Hopkirk wysłała Harry'emu Potterowi ostrzeżenie w związku z użyciem Zaklęcia Swobodnego Zwisu w obecności mugoli (rodzina Dursleyów). Tak naprawdę zaklęcia tego użył skrzat domowy Zgredek. Chciał on aby Harry nie dostał się do szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, ponieważ jak twierdził jest tam niebezpiecznie. Okazało się że miał rację, bo w Hogwarcie zaczęli znikać uczniowie z mugolskich rodzin.

1995–1996 Edytuj

MafaldaWyjec.PNG

Wyjec Mafaldy Hopkirk do Harry'ego w filmie.

W V tomie pt. Harry Potter i Zakon Feniksa wysłała Harry'emu wezwanie do stawienia się dnia 12 sierpnia w Wizengamocie, w Ministerstwie Magii w sprawie przesłuchania. Użył on bowiem zaklęcia Patronusa w obecności swojego mugolskiego kuzyna Dudleya. Ostatecznie sprawa została umorzona, a Harry mógł dalej uczęszczać do Hogwartu.

1997–1998 Edytuj

Infiltration.png

W VII tomie pt. Harry Potter i Insygnia Śmierci przyjaciółka Harry’ego Pottera Hermiona Granger, po wypiciu Eliksiru Wielosokowego, podała się za Mafaldę, aby wraz z Harrym i Ronem Weasleyem móc wejść do Ministerstwa Magii i ukraść Dolores Umbridge medalion Salazara Slytherina, który był horkruksem Lorda Voldemorta.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Zobacz to zdjęcie.

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki