Wikia

Harry Potter Wiki

Lily Luna Potter

Przekierowano z Lily Potter II

6857stron na
tej wiki
Komentarze65
Disambig-icon.png Ten artykuł dotyczy córki Harry'ego i Ginny. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.
Harry Potter: „ Już niedługo i ty pójdziesz do szkoły.
Lily Luna Potter: „ Tak, za dwa lata. Ja chcę teraz.
— Na King's Cross (2017 rok)

Lily Luna Potter (ur. 2008 r.) — jedyna córka Ginewry i Harry'ego Potterów. Miała dwóch starszych braci − Jamesa Syriusza i Albusa Severusa. Swoje imiona odziedziczyła po kobietach, które jej rodzice bardzo cenili i szanowali − swojej babci oraz przyjaciółce rodziny.

Wygląd Edytuj

Lily odziedziczyła rude włosy po matce. Jako, że nie ma takich samych zielonych oczu jak jej ojciec i babcia ze strony ojca, może odziedziczyła jasnobrązowe oczy matki.

OsobowośćEdytuj

Lily wydaje się mieć osobowość podobną do matki. Jest bardzo zazdrosna o dwóch starszych braci, gdy wyjeżdżają do Hogwartu, co jest bardzo podobne do gorliwości i zawiści Ginny, gdy ostatni z braci pojechał do szkoły w 1991. Ona i jej kuzyn Hugo, mieli "ożywioną dyskusję" o tym, do jakiego domu by trafili, co sugeruje, że są bardzo bliskimi kuzynami.

RelacjeEdytuj

RodziceEdytuj

POTTEROWA RODZINKA.jpg

Harry Potter z żoną i dziećmi

Lily jest bardzo związana z rodzicami. Podczas podróży na peron widać jej bliską więź z ojcem, którego trzyma za rękę, oraz z matką, do której jest podobna zarówno z wyglądu, jak i charakteru. Pokazuje swój szacunek i miłość.

Rodzeństwo i kuzynostwoEdytuj

Jako najmłodsza z rodzeństwa, Lily utrzymuje z braćmi dobre kontakty. W odróżnieniu od Jamesa i Albusa dziewczynka nie kłóci się z żadnym z nich. Może to świadczyć o bliskości rodzeństwa i wzajemnej miłości.

Wykazuje również wiele ciepła dla kuzynów - Rose i Hugona.

Teddy LupinEdytuj

Lily bardzo cieszy wieść o związku Teddy'ego z jej kuzynką, Victoire Weasley. Uważa, że przez małżeństwo z Victoire, młody Lupin będzie mógł stać się oficjalnym członkiem ich rodziny.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki