Fandom

Harry Potter Wiki

Leanne

6974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Leanne (ur. 1979/1980 r.) — czarownica nieznanego statusu krwi. Bliska przyjaciółka Katie Bell. Uczęszczała do Hogwartu − do domu Pomony SproutHufflepuffu. Swoją edukację zaczęła w 1991 roku.

Sypialnie dzieliła z Hanną Abbott, Megan Jones oraz Susan Bones.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Leanne urodziła się w 1979 lub 1980 roku, gdzieś w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. W wieku 11 lat dostała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie informujący o przyjęciu jej do placówki. Zakupiła lub odziedziczyła różdżkę, możliwe, że w sklepie Ollivanderów na ulicy Pokątnej.

1996–1997Edytuj

ZN.jpg

Bliżej Leanne poznajemy, gdy ta wybiera się z Katie Bell do Hogsmeade. Jej przyjaciółka dostaje podejrzany pakunek z przeklętym naszyjnikiem. Leanne wzywała pomocy. Udzielił ją jej Rubeus Hagrid. Leanne wcześniej namawiała Bell, żeby ta zostawiła naszyjnik i zaniosła go do Hogwartu jak kazała jej Madame Rosmerta (pod działaniem klątwy Imperius). W czasie, gdy Leanne opowiadała wszystko profesor McGonagall, wybuchła płaczem i poszła do skrzydła szpitalnego po coś na uspokojenie. Widać, że była bardzo zżyta z Katie.

1997–1998 Edytuj

Leanne była na swoim siódmym roku. W filmie widzimy ją jak siedzi obok Lavender Brown, Romildy Vane i Cormaca McLaggena w Ekspresie do Hogwartu.

WystępowanieEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki