Wikia

Harry Potter Wiki

Kadmus Peverell

6064strony na
tej wiki
Komentarze5
Drugi w kolejności starszeństwa brat, który miał złośliwe usposobienie, postanowił jeszcze bardziej upokorzyć Śmierć i poprosił o moc wzywania umarłych spoza grobu.
Opowieść o trzech braciach

Kadmus Peverellczarodziej czystej krwi, który był jednym z braci Peverell, czyli początkowych właścicieli Insygniów Śmierci. Kadmus to środkowy brat, który posiadał Kamień Wskrzeszenia. Użył go, aby ożywić kobietę, którą kochał. Niestety zmarła ukochana nie powróciła jako żywa, lecz jako coś podobnego do widma. Była nieszczęśliwa z powodu, iż musiała wrócić na ziemię. Czarodziej zabił się, by połączyć się ze swoją ukochaną. Albus Dumbledore twierdził, że prawdopodobnie Kadmus sam stworzył kamień, gdy dwóch pozostałych braci dostało podarunki od Śmierci.

Po śmierci został pochowany w Dolinie Godryka.

OsobowośćEdytuj

Cadmus Stone.jpg

Kadmus jest przedstawiony jako arogancki i złośliwy, ponieważ zapragnął "upokorzyć Śmierć" przez umiejętność przywrócenia do życia zmarłej ukochanej. Pomimo jego arogancji i dumy, Kadmus nie był oczywiście człowiekiem złym. Fakt, że bardzo kochał swoją zmarłą narzeczoną, jest dowodem na to, że miał dobre serce.

WstępowanieEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki