Wikia

Harry Potter Wiki

Jimmy Peakes

Komentarze0
4462strony na
tej wiki
Jimmy Peakes
Jimmypeakes
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1983
Status krwi Nieznany
Tytuł(y) Pałkarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarne
Rodzina
Rodzina
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pałkarz Gryfonów
Dom Gryffindor
Przynależność

Jimmy Peakes (ur. 1983 r.) — czarodziej, uczeń Gryffindoru, grający w domowej drużynie quidditcha w roku szkolnym 1996/1997 na pozycji pałkarza.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jimmy Peakes urodził się w 1983 roku w rodzinie czarodziejów o nieznanym statusie krwi.

W wieku jedenastu lat rozpoczął naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Został przydzielony do Gryffindoru.

1996/1997 Edytuj

W 1996 roku Jimmy został przyjęty do drużyny quidditcha Gryffindoru przez Harry'ego Pottera, który tego samego roku został kapitanem. Grał na stanowisku pałkarza wraz z Ritchie Cootem. Obaj nie byli tak dobrzy, jak Fred i George Weasleyowie, ale okazali się najlepszymi kandydatami.

Podczas treningu Peakeas nabił tłuczkiem Harry'emu guza wielkości jajka. On i Ritchie złapał Harry'ego w meczu z Hufflepuffem, kiedy kapitan został znokautowany przez Cormaca McLaggena.

Bitwa o Hogwart Edytuj

2 maja 1998 roku rozegrała się Bitwa o Hogwart. Peakes próbował dostać się do grona walczących po stronie Harry'ego, ale powstrzymała go Minerwa McGonagall. Nie wiadomo czy Jimmy podobnie jak Colin Creevey nie włączył się później do walki.

Wygląd Edytuj

Jimmy Peakes był niski, ale o szerokim torsie. On i Ritchie byli dosyć silni, ale nie tak charyzmatyczni jak poprzedni pałkarze, bliźniaki Weasley.

CiekawostkaEdytuj

Występowanie Edytuj

Poprzednik
Andrew Kirke
Pałkarz Gryffindoru w quidditchu
1996-1997
Następca
nieznany

Więcej od Wikii

Losowa wiki