Fandom

Harry Potter Wiki

James Potter II

7128stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze50 Udostępnij

James Syriusz Potter II (ur. ok. 2004 r.) — czarodziej półkrwi; pierwsze dziecko i najstarszy syn Harry'ego i Ginny Potterów. Urodził się około 2004 roku. Mając dwa lata doczekał się brata Albusa, a dwa lata później siostry, Lily. Imiona odziedziczył po dziadku i ojcu chrzestnym Harry'ego.

W 2014 roku razem z ojcem i ludźmi z GD przybył oglądać finał Mistrzostw Świata w Quidditchu i poznał Wiktora Kruma.

1 września 2015 roku rozpoczął naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru[1].

Wygląd i charakter

James wyróżniał się spośród rodzeństwa, gdyż jako jedyny był podobny zarówno do ojca, jak i do matki. Najprawdopodobniej miał czarne rozwichrzone włosy i jasnobrązowe oczy, był szczupły i niewysoki.

Według jego matki, James bardzo przypominał jej braci - Rona oraz Freda i George'a. Był wścibski i dokuczliwy, lecz wszystko umiał obrócić w żart. Często kłócił się z Albusem, czasem dawał upust emocjom, kopiąc go po nogach lub szczypiąc. Możliwe, że oprócz charakteru wujków, miał w sobie coś ze swoich imienników.

Relacje

Harry i Ginny Potter

Młodego Jamesa można postrzegać jako małego buntownika; był mniej związany z rodzicami niż jego rodzeństwo. Możliwe, że jako najstarszy czuł się odpychany, więc dokuczając bratu, chciał zwrócić na siebie uwagę. Mimo wszystko z szacunkiem odnosił się do rodziców. Dowodem tego jest fakt, kiedy podczas kłótni Ginny zwraca mu uwagę. Ten, prawie natychmiast milknie pod ciężkim spojrzeniem matki.

Albus Potter

Wobec Albusa James był bardzo złośliwy i dokuczliwy. Często straszył młodszego brata, a także przedrzeźniał go. Ich relacje wydają się być napięte, pełne kłótni, co upodabnia ich do ich imienników - Jamesa, Syriusza i Severusa.

Lily Potter

Relacje Lily i Jamesa nie są dokładniej przybliżone, jednak możliwe, że nie był on wobec niej tak dokuczliwy, jak dokuczliwy był dla Albusa. Mógł troszczyć się o siostrę i pomagać jej w wypadku kłopotów.

Weasleyowie

Wiadomo, że poprzez częste wizyty ich rodziców, James utrzymywał bliskie kontakty z kuzynami, Rose i Hugonem. Mógł być też związany z Fredem Weasleyem, który był w podobnym wieku.

Ciekawostki

Tumblr m2zra0LI1O1rnbt2fo9 250.gif

James i Albus w Expressie

Występowanie

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki