Fandom

Harry Potter Wiki

Jacob Kowalski

7070stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
Disambig-icon.png Ten artykuł dotyczy mugola i przyjaciela Newtona Skamandera. Zobacz też: inną osobę o imieniu Jacob.

Jacob Kowalski (ur. 1900 r. w Polsce) — amerykański niemag pochodzenia polskiego żyjący w XX wieku[5]. Spotkał on Newtona Skamandera, kiedy ten odwiedził Nowy Jork podczas swojej podróży w poszukiwaniu i dokumentowaniu magicznych zwierząt[5]. Był gładko ogolony i mówił z tzw. brooklińskim akcentem.

Mieszkał przy ulicy 435 Rivington Street w Nowym Jorku w latach 20. XX wieku[1].

Jacob walczył w pierwszej wojnie światowej w latach 10. XX roku[6]. Po powrocie do Stanów Zjednoczonych znalazł pracę w fabryce konserw, ale marzył o zostaniu piekarzem. 6 grudnia 1926 roku, udał się do Steen National Bank, aby ubiegać się o kredyt w wysokości $2300[1], ale wniosek został odrzucony. Podczas pobytu w banku poznał Newta Skamandera, brytyjskiego czarodzieja, który zatrzymał się chwilowo w Nowym Jorku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jacob urodził się w roku 1900. Walczył w pierwszej wojnie światowej, zanim wrócił do Stanów Zjednoczonych w 1924 roku, gdzie znalazł pracę w fabryce konserw Moreton Dale Canning Factory, ale marzył o zostaniu piekarzem. Pod koniec 1926 roku zaręczył się z Mildred[7].

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki