FANDOM

Wiki Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grach, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Hortense Cooper (ur. 1982 roku lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Hortense Cooper urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Cooper, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Hortense do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 1996-1997 doradziła Harry'emu Potterowi, że może rzucić Reducto na zbroje, aby znaleźć cuchnące gałki.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling