FANDOM

Wiki
Wiki

Hestia Carrowczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu. Miała siostrę bliźniaczkę Florę i prawdopodobnie była spokrewniona z Alecto i Amycusem Carrowami, śmierciożercami, którzy w 1997 zostali zatrudnieni przez Severusa Snape'a w Szkole Magii i Czarodziejstwa na stanowiskach nauczycieli mugoloznawstwa oraz obrony przed czarną magią.

W roku szkolnym 19961997 ona i Flora brały udział w spotkaniach Klubu Ślimaka. Uczestniczyły także w świątecznym spotkaniu Klubu Ślimaka.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Hestia Carrow urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Carrow, w drugiej połowie XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Flora and Hestia Carrow studying at Transfiguration Courtyard

Flora z siostrą

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Podczas podróży pojawia się pierwszy raz na ekranie, Harry Potter mija ją i Florę wychodzące z przedziału zajmowanego przez Ślizgonów. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Hestię do Slytherinu.

1996–1997 Edytuj

180px-Flora and hestia carrow

Po raz kolejny widzimy Florę wraz z Hestią podczas spotkania reaktywowanego Klubu Ślimaka w 1996 roku. Biorąc pod uwagę, że była członkiem Klubu Ślimaka, można wnioskować, że ktoś z ich rodziny był przyjacielem Horacego Slughorna.

1997–1998 Edytuj

Flora i Hestia uczestniczyły w Bitwie o Hogwart i przeżyły ją. Ich dalsze losy są nieznane.

EtymologiaEdytuj

Imię dziewczyny jest zaczerpnięte z mitologii greckiej. Hestia to bogini ogniska domowego.

WystępowanieEdytuj

Przypisy

  1. Do Slytherinu nie przyjmowano mugolaków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki