FANDOM

Helen Dawlish (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Helen Dawlish urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Dawlish, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Helen do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

W 1993 roku można ją było spotkać na korytarzu Grubej Damy.

Lato 1996 roku Edytuj

Była fanką Gilderoya Lockharta, dlatego spędziła lato 1996 roku czytając jego książki, z których jej ulubioną była Moje magiczne ja.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 prowadziła Klub pojedynków na dziedzińcu transmutacji, do którego należeli też Shoma Ichikawa i Rhonda Fladbury. Dawała mózg leniwca każdemu, kto pokonał ją w pojedynku.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling