Wikia

Harry Potter Wiki

Hebe Beardsall

Komentarze0
4443strony na
tej wiki
Wydaje mi się, że sekretem sukcesu musi być wytrwałość
—Hebe Beardsall[[źródło]]
Hebe Beardsall
Hebe Beardsall
Informacje biograficzne
Data urodzenia lipiec 1993
Narodowość Brytyjka
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kariera aktorska
Lata aktywności od 2008 roku
W Harrym Potterze Ariana Dumbledore

Hebe Beardsall (ur. lipiec 1993 r.[1]) — angielska aktorka wcielająca się w rolę Ariany Dumbledore w ekranizacjach Insygniów Śmierci.

BiografiaEdytuj

Hebe Beardsall jest córką pisarza Jonny'ego Beardsalla i rzeźbiarki Janie Beardsall posiadającej firmę produkującą kapelusze. Ma młodszą siostrę Ruby Beardsall.

AktorstwoEdytuj

O zostaniu aktorką marzyła już jako dziesięciolatka, gdy występowała w szkolnych przedstawieniach. Gdy rozpoczęła naukę na znajdujacym się w Anglii Uniwersytecie Durham, zaczęła brać udział w poważniejszych przedsięwzięciach. Uwagę krytyków przyciągnęła, gdy w 2012 roku zagrała kolejno pannę Wade w State of Fugue i Ismenę w Antygonie.
Laura Hebe Beardsall była (...) znakomita. Pomieszanie delikatności z wrażliwością w połączeniu z postawą wymaganą (...) to wyzwanie dla każdego aktora. Beardsall nie obawiała się tej roli.
—Adam Hughes dla Palatinate[2]
Hebe

W 2013 roku wcieliła się w rolę Laury w The Glass Menagerie Tennessee Williams. Wszystkie dotychczasowe role, z wyjątkiem tej w Harrym Potterze, odgrywała na deskach studenckiego teatru Durham. Także w 2013 roku na ekrany kin weszło Zatrzymane życie, w którym Beardsall wcieliła się w rolę młodej matki o imieniu Lucy. Zagrała tam u boku Eddie'ego Marsana i Joanne Froggatt.

CiekawostkiEdytuj

  • uwielbia ubrania w stylu vintage
  • miała piętnaście lat, gdy otrzymała rolę Ariany Dumbledore
  • zdała celująco dziesięć GCSE-ów (odpowiednik egzaminu gimnazjalnego)
  • jej marzeniem jest zagranie którejś z sióstr Bennet z Dumy i uprzedzenia Jane Austen

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki