Fandom

Harry Potter Wiki

Hebe Beardsall

6975stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wydaje mi się, że sekretem sukcesu musi być wytrwałość
—Hebe Beardsall[[źródło]]

Hebe Beardsall (ur. lipiec 1993 r.[1]) — angielska aktorka wcielająca się w rolę Ariany Dumbledore w ekranizacjach Insygniów Śmierci.

BiografiaEdytuj

Hebe Beardsall jest córką pisarza Jonny'ego Beardsalla i rzeźbiarki Janie Beardsall, posiadającej firmę produkującą kapelusze. Ma młodszą siostrę Ruby Beardsall.

AktorstwoEdytuj

O zostaniu aktorką marzyła już jako dziesięciolatka, gdy występowała w szkolnych przedstawieniach. Gdy rozpoczęła naukę na znajdującym się w Anglii Uniwersytecie Durham, zaczęła brać udział w poważniejszych przedsięwzięciach. Uwagę krytyków przyciągnęła, gdy w 2012 roku zagrała kolejno pannę Wade w State of Fugue i Ismenę w Antygonie.

Laura Hebe Beardsall była (...) znakomita. Pomieszanie delikatności z wrażliwością w połączeniu z postawą wymaganą (...) to wyzwanie dla każdego aktora. Beardsall nie obawiała się tej roli.
—Adam Hughes dla Palatinate[2]
Hebe.jpg

W 2013 roku wcieliła się w rolę Laury w The Glass Menagerie Tennessee Williams. Wszystkie dotychczasowe role, z wyjątkiem tej w Harrym Potterze, odgrywała na deskach studenckiego teatru Durham. Także w 2013 roku na ekrany kin weszło Zatrzymane życie, w którym Beardsall wcieliła się w rolę młodej matki o imieniu Lucy. Zagrała tam u boku Eddie'ego Marsana i Joanne Froggatt.

CiekawostkiEdytuj

  • Uwielbia ubrania w stylu vintage.
  • Miała piętnaście lat, gdy otrzymała rolę Ariany Dumbledore.
  • Zdała celująco dziesięć GCSE-ów (odpowiednik egzaminu gimnazjalnego).
  • Jej marzeniem jest zagranie którejś z sióstr Bennet z Dumy i uprzedzenia Jane Austen.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki