HarryPotterForKinect

Harry Potter for Kinect

Harry Potter for Kinect — gra stworzona przez Warner Bros. na konsolę Xbox 360 z Kinectem. Są dwa tryby gry: filmowy i własny. Miała ona swoją premierę 9 października 2012 roku.

Początek gry Edytuj

Na początku gry trzeba unieść prawą lub lewą rękę nad głowę. Ręka, którą się wybierze, będzie różdżką – za jej pomocą będzie się rzucać zaklęcia i wykonywać inne czynności w grze. Gdy otrzyma się zaproszenie do Hogwartu, można wybrać tryb filmowy lub własny.

Tryb własny Edytuj

Gdy wybierze się tryb własny, przeniesiemy się do sklepu Madame Malkin. W sklepie sensor Kinect sfotografuje twarz – dzięki temu postać będzie wyglądać tak, jak sfotografowana osoba.

Poziomy Edytuj

Rok 1 Edytuj

  1. Klasa eliksirów
  2. Walka z trollem
  3. Mecz quidditchaszukający
  4. Komnata Kamienia Filozoficznego

Rok 2 Edytuj

Rok 3 Edytuj

Rok 4 Edytuj

Rok 5 Edytuj

Rok 6 Edytuj

Rok 7 Edytuj

Poza poziomami fabularnymi Edytuj

Można grać nie tylko Harrym, lecz także innymi postaciami odblokowywanymi podczas rozgrywki. Wystarczy wejść w "Polyjuice Poison" i wybrać postać, którą chcemy grać.

Mamy do wyboru gry dodatkowe: eliksiry, zaklęcia, pojedynki, bijącą wierzbę oraz dwie gry muliplayer: quidditch i pojedynek. Wystarczy wejść na tablicę.

Poza tym, kiedy wejdziemy w "Trophy" mamy wyzwania które możemy przechodzić.

Informacje pomagające graczom przejść grę Edytuj

  • Podczas pierwszego roku w Hogwarcie, w klasie eliksirów trzeba podawać do eliksiru dane składniki i mieszać w odpowiednią stronę.
  • W klasie czarów trzeba podnieść piórko za pomocą zaklęcia Wingardium Leviosa.
  • Podczas walki z trollem trzeba unikać uderzenia przez trolla, a potem trzeba uderzać w trolla książką, żeby nie dorwał Hermiony. Na koniec Harry musi złapać trolla, a Ron wypowiedzieć zaklęcie, które go unicestwi.
  • Podczas meczu quidditcha trzeba złapać znicz i unikać przeciwników.
  • W ostatnim poziomie pierwszego roku, trzeba odnaleźć klucz pasujący do drzwi do Komnaty Kamienia Filozoficznego, a na koniec trzeba pokonać Voldemorta w ciele Quirrella i zdobyć Kamień.
Cykl Harry Potter autorstwa J.K. Rowling
Kamień Filozoficzny książka film gra soundtrack
Komnata Tajemnic książka film gra soundtrack
więzień Azkabanu książka film gra soundtrack
Czara Ognia książka film gra soundtrack
Zakon Feniksa książka film gra soundtrack
Książę Półkrwi książka film gra soundtrack
Insygnia Śmierci książka film cz.1 gra cz.1 soundtrack cz.1
film cz.2 gra cz.2 soundtrack cz.2
Przeklęte Dziecko książka sztuka obsada sztuki
Seria filmów Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć film scenariusz soundtrack
Zbrodnie Grindelwalda film scenariusz soundtrack
Inne książki
Inne gry

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Quidditch przez wieki
Baśnie barda Beedle'a
Prequel serii Harry Potter
Pottermore Presents
Harry Potter Page to Screen: The Complete Filmmaking Journey
Harry Potter: Wyskakująca Księga
Harry Potter: The Character Vault
Harry Potter: The Creature Vault
Harry Potter: The Artifact Vault
Harry Potter Film Wizardry
The Case of Beasts: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts and Where to Find Them
Harry Potter. Podróż przez historię magii

Wonderbook: Księga Czarów
Wonderbook: Księga Eliksirów
Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu
LEGO Creator: Harry Potter
LEGO Creator: Harry Potter and the Chamber of Secrets
LEGO Harry Potter: Lata 1-4
LEGO Harry Potter: Lata 5-7
LEGO Dimensions
Harry Potter for Kinect
Fantastic Beasts and Where to Find Them VR Experience
Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World
Harry Potter: Gra Karciana

Inne Inne filmy

Oficjalna strona J.K. Rowling
Pottermore
Harry Potter: The Exhibition
The Making of Harry Potter
The Wizarding World of Harry Potter
LEGO Harry Potter
LEGO Fantastyczne zwierzęta

Harry Potter i ja
Torebka królowej
J.K. Rowling: Rok z życia
Magiczne słowa: Opowieść o J.K. Rowling