Harry Potter Wiki

Harry Potter for Kinect

7069stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
HarryPotterForKinect.png

Harry Potter for Kinect

Harry Potter for Kinect — gra stworzona przez Warner Bros. na konsolę Xbox 360 z Kinectem. Są dwa tryby gry: filmowy i własny. Miała ona swoją premierę 9 października 2012 roku.

Początek gry Edytuj

Na początku gry trzeba unieść prawą lub lewą rękę nad głowę. Ręka, którą się wybierze, będzie różdżką – za jej pomocą będzie się rzucać zaklęcia i wykonywać inne czynności w grze. Gdy otrzyma się zaproszenie do Hogwartu, można wybrać tryb filmowy lub własny.

Tryb własny Edytuj

Gdy wybierze się tryb własny, przeniesiemy się do sklepu Madame Malkin. W sklepie sensor Kinect sfotografuje twarz – dzięki temu postać będzie wyglądać tak, jak sfotografowana osoba.

Poziomy Edytuj

Rok 1 Edytuj

  1. Klasa eliksirów
  2. Walka z trollem
  3. Mecz quidditchaszukający
  4. Komnata Kamienia Filozoficznego

Rok 2 Edytuj

Rok 3 Edytuj

Rok 4 Edytuj

Rok 5 Edytuj

Rok 6 Edytuj

Rok 7 Edytuj

Poza poziomami fabularnymi Edytuj

Można grać nie tylko Harrym, lecz także innymi postaciami odblokowywanymi podczas rozgrywki. Wystarczy wejść w "Polyjuice Poison" i wybrać postać, którą chcemy grać.

Mamy do wyboru gry dodatkowe: eliksiry, zaklęcia, pojedynki, bijącą wierzbę oraz dwie gry muliplayer: quidditch i pojedynek. Wystarczy wejść na tablicę.

Poza tym, kiedy wejdziemy w "Trophy" mamy wyzwania które możemy przechodzić.

Informacje pomagające graczom przejść grę Edytuj

  • Podczas pierwszego roku w Hogwarcie, w klasie eliksirów trzeba podawać do eliksiru dane składniki i mieszać w odpowiednią stronę.
  • W klasie czarów trzeba podnieść piórko za pomocą zaklęcia Wingardium Leviosa.
  • Podczas walki z trollem trzeba unikać uderzenia przez trolla, a potem trzeba uderzać w trolla książką, żeby nie dorwał Hermiony. Na koniec Harry musi złapać trolla, a Ron wypowiedzieć zaklęcie, które go unicestwi.
  • Podczas meczu quidditcha trzeba złapać znicz i unikać przeciwników.
  • W ostatnim poziomie pierwszego roku, trzeba odnaleźć klucz pasujący do drzwi do Komnaty Kamienia Filozoficznego, a na koniec trzeba pokonać Voldemorta w ciele Quirrella i zdobyć Kamień.

Więcej z Fandomu