Harry Potter Wiki

Harry Potter for Kinect

6968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

HarryPotterForKinect.png

Harry Potter for Kinect

Harry Potter for Kinect — gra stworzona przez Warner Bros na konsolę Xbox 360 z Kinectem. Są dwa tryby gry: filmowy i własny. Miała ona swoją premierę 9 października 2012 roku.

Początek gryEdytuj

Na początku gry trzeba unieść prawą lub lewą rękę nad głowę. Ręka, którą się wybierze, będzie twoją różdżką – za jej pomocą będziesz rzucać zaklęcia i wykonywać inne czynności w grze. Gdy otrzymasz zaproszenie do Hogwartu, możesz wybrać tryb filmowy lub własny.

Tryb własnyEdytuj

Gdy wybierzemy tryb własny, przeniesiemy się do sklepu Madame Malkin. W sklepie sensor Kinect sfotografuje Twoją twarz – dzięki temu postać będzie wyglądać tak jak ty.

PoziomyEdytuj

Rok 1Edytuj

  1. Klasa eliksirów
  2. Walka z trollem
  3. Mecz quidditchaszukający
  4. Komnata Kamienia Filozoficznego

Rok 2Edytuj

Rok 3Edytuj

Rok 4Edytuj

Rok 5Edytuj

Rok 6Edytuj

Rok 7Edytuj

Poza poziomami fabularnymi Edytuj

Możemy grać nie tylko Harrym, lecz także innymi postaciami odblokowywanymi podczas rozgrywki. Wystarczy wejść w "Polyjuice Poison" i wybrać postać którą chcemy grać.

Mamy do wyboru gry dodatkowe: eliksiry, zaklęcia, pojedynki, bijącą wierzbę oraz dwie gry muliplayer: quidditch i pojedynek. Wystarczy wejść na tablicę.

Poza tym, kiedy wejdziemy w "Trophy" mamy wyzwania które możemy przechodzić.

Informacje pomagające graczom przejść gręEdytuj

  • Podczas pierwszego roku w Hogwarcie, w klasie eliksirów trzeba podawać do eliksiru dane składniki i mieszać w odpowiednią stronę.
  • W klasie czarów trzeba podnieść piórko za pomocą zaklęcia Wingardium Leviosa.
  • Podczas walki z trollem trzeba unikać uderzenia przez trolla, a potem trzeba uderzać w trolla książką, żeby nie dorwał Hermiony. Na koniec Harry musi złapać trolla, a Ron wypowiedzieć zaklęcie, które go unicestwi.
  • Podczas meczu quidditcha trzeba złapać znicz i unikać przeciwników.
  • W ostatnim poziomie pierwszego roku, trzeba odnaleźć klucz pasujący do drzwi do Komnaty Kamienia Filozoficznego, a na koniec trzeba pokonać Voldemorta w ciele Quirrella i zdobyć Kamień.

Więcej w Fandom