Harry Potter Wiki

Harry Potter for Kinect

Komentarze0
4008stron na
tej wiki
HarryPotterForKinect

Harry Potter for Kinect

Harry Potter for Kinect — gra stworzona przez Warner Bros. na konsolę Xbox 360 z Kinectem. Są dwa tryby gry: filmowy i własny. Miał on swoją premierę 9 października 2012 roku.

Początek gryEdytuj

Na początku gry trzeba uniesć prawą lub lewą rękę nad głowę. Ręka, którą się wybierze, będzie twoją różdżkąza jej pomocą będziesz rzucać zaklęcia i wykonywać inne czynności w grze. Gdy otrzymasz zaproszenie do Hogwartu, możesz wybrać tryb filmowy lub własny.

Tryb własnyEdytuj

Gdy wybierzemy tryb własny, przeniesiemy się do sklepu Madame Malkin. W sklepie sensor Kinect sfotografuje Twoją twarz − dzięki temu postać będzie wyglądać tak jak ty.

PoziomyEdytuj

Rok 1Edytuj

Rok 2Edytuj

Rok 3Edytuj

Rok 4Edytuj

Rok 5Edytuj

Rok 6Edytuj

Rok 7Edytuj

Informacje pomagające graczom przejść gręEdytuj

  • Podczas pierwszego roku w Hogwarcie, w klasie eliksirów, trzeba podawać do eliksiru dane składniki i mieszać w odpowiednią stronę.
  • W klasie czarów trzeba podnieść piórko za pomocą zaklęcia Wingardium Leviosa.
  • Podczas walki z trollem, trzeba unikać uderzenia przez trolla, a potem trzeba uderzać w trolla książką, żeby nie dorwał Hermiony. Na koniec Harry musi złapać trolla, a Ron wypowiedzieć zaklęcie, które unicestwi trolla.
  • Podczas meczu quidditcha trzeba złapać znicz i unikać przeciwników.
  • W ostatnim poziomie pierwszego roku, trzeba odnaleźć klucz pasujący do drzwi do Komnaty Kamienia Filozoficznego, a na koniec trzeba pokonać Voldemorta w ciele Quirrella i zdobyć Kamień.

Więcej od Wikii