FANDOM

Harold Dingleczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Hogwartu. Nie wiadomo, do którego domu został przydzielony.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Harold Dingle urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Dingle, między 1977 a 1984 rokiem. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Harolda do jednego z czterech domów.

1996-1997 rok Edytuj

W 1996 roku próbował sprzedać sproszkowane pazury smoka, które rzekomo miały pomagać na SUMach. Skonfiskowała je Hermiona Granger i po dokładnych oględzinach stwierdziła, że to wysuszone odchody bahanek. W późniejszym czasie Harold sprzedał Deanowi i Seamusowi Ognistą Whisky na imprezę z okazji końca egzaminów.

Występowanie Edytuj