Wikia

Harry Potter Wiki

Graham Montague

Komentarze4
4443strony na
tej wiki
Graham Montague
GrahamMontague
Informacje biograficzne
Status krwi Nieznany
Tytuł(y)
  • Ścigający
  • Kapitan
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Pozostałe informacje
Przynależność

Graham Montague (ur. 1978 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi [1], uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Naukę rozpoczął w 1989 roku i został przydzielony do Slytherinu. Był ścigającym, a potem kapitanem domowej drużyny quidditcha. Jak większość Ślizgonów grał nieczysto i faulował. W roku szkolnym 1995/1996 został członkiem Brygady Inkwizycyjnej. Magiczną edukację zakończył w 1996.

BiografiaEdytuj

1993 − 1994Edytuj

Podczas finałowego meczu (między Gryffindorem a Slytherinem) Katie Bell leciała z kaflem do obręczy. Montague podleciał do niej, ale zamiast wziąć kafla chwycił Katie za głowę, a ona chociaż utrzymała się na miotle, upuściła kafla. Gryffindor za karę dla Slytherinu mógł mieć rzut karny.

1995 − 1996 Edytuj

Montague został kapitanem drużyny Ślizgonów po Marcusie Flincie. Jako pałkarzy wybrał Vincenta Crabbe'aGregory'ego Goyle'a.

W 1996 roku (na swoim siódmym roku) Montague dołączył do Brygady Inkwizycyjnej. Kiedy chciał odebrać punkty Gryffindorowi został wrzucony przez Fred i George'a Weasley'ów do zepsutej Szafki Zniknięć. Długo nikt nie odkrył, co się z nim stało, ale następnego dnia udało mu się aportować do łazienki na czwartym piętrze. Później opowiedział Draconowi, że słyszał głosy: czasami dochodzące z Hogwartu, a czasami z sklepu Borgina i Burkesa. Malfoy wykorzystał te informacje i naprawił Szafkę co doprowadziło do tragedii.

Przypisy

  1. Choć można podejrzewać, że jeżeli został przydzielony do Slytherinu, był czystej krwi, jak większość mieszkańców tego domu

Więcej od Wikii

Losowa wiki