Wikia

Harry Potter Wiki

Graham Montague

5463strony na
tej wiki
Komentarze4
Graham Montague
GrahamMontague
Informacje biograficzne
Status krwi Nieznany
Tytuł(y)
  • Ścigający
  • Kapitan
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Pozostałe informacje
Przynależność

Graham Montague (ur. 1978 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi[1], uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Naukę rozpoczął w 1989 roku i został przydzielony do Slytherinu. Był ścigającym, a potem kapitanem domowej drużyny quidditcha. Jak większość Ślizgonów grał nieczysto i faulował. W roku szkolnym 1995/1996 został członkiem Brygady Inkwizycyjnej. Magiczną edukację zakończył w 1996.

BiografiaEdytuj

1993−1994Edytuj

Podczas finałowego meczu (między Gryffindorem a Slytherinem) Katie Bell leciała z kaflem do obręczy. Montague podleciał do niej, ale zamiast wziąć kafla chwycił Katie za głowę, a ona chociaż utrzymała się na miotle, upuściła kafla. Gryffindor za karę dla Slytherinu mógł mieć rzut karny.

1995−1996 Edytuj

Montague został kapitanem drużyny Ślizgonów po Marcusie Flincie. Jako pałkarzy wybrał Vincenta Crabbe'aGregory'ego Goyle'a.

W 1996 roku (na swoim siódmym roku) Montague dołączył do Brygady Inkwizycyjnej. Kiedy chciał odebrać punkty Gryffindorowi został wrzucony przez Fred i George'a Weasley'ów do zepsutej Szafki Zniknięć. Długo nikt nie odkrył, co się z nim stało, ale następnego dnia udało mu się aportować do łazienki na czwartym piętrze. Później opowiedział Draconowi, że słyszał głosy: czasami dochodzące z Hogwartu, a czasami z sklepu Borgina i Burkesa. Malfoy wykorzystał te informacje i naprawił Szafkę co doprowadziło do tragedii.

Występowanie Edytuj

  1. Choć można podejrzewać, że jeżeli został przydzielony do Slytherinu, był czystej krwi, jak większość mieszkańców tego domu

Więcej od Wikii

Losowa wiki