Wikia

Harry Potter Wiki

Graham Montague

Komentarze3
4059stron na
tej wiki
Graham Montague
GrahamMontague
Informacje biograficzne
Status krwi Czysta
Tytuł(y)
  • Ścigający
  • Kapitan
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Pozostałe informacje
Przynależność

Graham Montague (ur. 1978) — uczeń Hogwartu, został przydzielony do Slytherinu. Był ścigającym, a potem kapitanem domowej drużyny quidditcha. Jak większość Ślizgonów grał nieczysto i faulował. Został członkiem Brygady Inkwizycyjnej. Uczęszczał do Hogwartu w latach 1989-1996.

Sezony quidditchaEdytuj

1993-1994Edytuj

Podczas finałowego meczu (między Gryffindorem a Slytherinem) Katie Bell leciała z kaflem do obręczy. Montague podleciał do niej, ale zamiast wziąć kafla chwycił Katie za głowę, a ona chociaż utrzymała się na miotle, upuściła kafla. Gryffindor za karę dla Slytherinu mógł mieć rzut karny.

1995-1996Edytuj

Montague został kapitanem drużyny Ślizgonów po Marcusie Flincie. Jako pałkarzy wybrał Vincenta Crabbe'a i Gregory'ego Goyle'a.

Szafka ZniknięćEdytuj

W 1995 roku (na swoim siódmym roku) został wrzucony przez Fred i George'a Weasley'ów do zepsutej Szafki Zniknięć. Długo nikt nie odkrył, co się z nim stało. Później opowiedział Draconowi, że słyszał głosy: czasami dochodzące z Hogwartu, a czasami z sklepu Borgina i Burkesa. Malfoy wykorzystał te informacje i naprawił Szafkę co doprowadziło do tragedii.

Więcej od Wikii

Losowa wiki