Wikia

Harry Potter Wiki

Gifford Ollerton

Komentarze0
3709stron na
tej wiki
Ollerton
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1390
Data śmierci 1441 (51 lat)
Status krwi Nieznana
Tytuł(y) Bohater
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Rodzina
Rodzina
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca Olbrzymów
Przynależność Rodzina Ollerton
Gifford Ollerton (1390—1441): Znany łowca gigantów. Zabił olbrzyma Hengista z Upper Barnton.
Karty z Czekoladowych Żab

Gifford Ollerton (ur. 1390 – zm. 1441 r.) — czarodziej znany z zabicia olbrzyma Hengista z Upper Barnton. Stał się bohaterem miasta. Jeśli był uczniem Hogwartu, to rozpoczął swoją naukę w 1401 roku, a skończył w 1408.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gifford urodził się gdzieś na Wyspach Brytyjskich w 1390 roku. Jeśli uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, to rozpoczął swoją edukację w 1401 roku, a zakończył w 1408, za czasów dyrektorowania Phyllidy Spore.

Wiek dojrzały Edytuj

GiffordOllerton
Gifford Ollerton pokonał olbrzyma Hengista z Uppert Barnton. (widoczny w tle)
Giganci terroryzowali kraj w piętnastym wieku. Gifford Ollerton (1390-1441) przybył na ratunek małemu miastu, zwanym Upper Barnton. Zabił olbrzyma, który niszczył miasto i tym samym został bohaterem.
Karty z Czekoladowych Żab

W piętnastym wieku Wielka Brytania była zamieszkiwana przez dużą ilość olbrzymów. Powstawali nawet czarodzieje-zabójcy, którzy walczyli z bestiami i ochraniali społeczność czarodziejów.

Olbrzym Hengist z Upper Barnton terroryzował małe miasteczko Upper Barnton, w Anglii w XV wieku. Gdy Gifford Ollerton został pełnoprawnym czarodziejem, rzucił się do pomocy mieszkańcom wioski. Pokonał go, stając się tym samym bohaterem miasta.

Późniejsze życie Edytuj

Gifford zmarł w 1441 roku, mając 51 lat.

W latach 90. XX wieku został umieszczony na jednej z kart, znajdujących się w Czekoladowych Żabach.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki