Wikia

Harry Potter Wiki

Gifford Ollerton

6469stron na
tej wiki
Komentarze0
Gifford Ollerton (1390—1441): Znany łowca gigantów. Zabił olbrzyma Hengista z Upper Barnton.
Karty z Czekoladowych Żab

Gifford Ollerton (13901441) — czarodziej nieznanego statusu krwi, znany z zabicia olbrzyma Hengista z Upper Barnton. Stał się bohaterem miasta. Jeśli był uczniem Hogwartu to rozpoczął swoją naukę w 1401 roku, a skończył w 1408.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gifford urodził się na Wyspach Brytyjskich w 1390 roku. Jeśli uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, to rozpoczął swoją edukację w 1401 roku, a zakończył w 1408, za czasów, kiedy dyrektorem była Phyllida Spore.

Wiek dojrzały Edytuj

GiffordOllerton.jpg

Gifford Ollerton pokonał olbrzyma Hengista z Uppert Barnton. (widoczny w tle)

Giganci terroryzowali kraj w piętnastym wieku. Gifford Ollerton (1390−1441) przybył na ratunek małemu miastu, zwanym Upper Barnton. Zabił olbrzyma, który niszczył miasto i tym samym został bohaterem.
Karty z Czekoladowych Żab

W XV wieku Wielka Brytania była zamieszkiwana przez dużą ilość olbrzymów. Powstawali nawet czarodzieje−zabójcy, którzy walczyli z bestiami i ochraniali magiczną społeczność.

Olbrzym Hengist z Upper Barnton terroryzował małe miasteczko Upper Barnton, w Anglii w XV wieku. Gdy Gifford Ollerton został pełnoprawnym czarodziejem, rzucił się do pomocy mieszkańcom wioski. Pokonał go, stając się tym samym bohaterem miasta.

Późniejsze życie Edytuj

Gifford zmarł w 1441 roku, mając 51 lat.

W latach 90. XX wieku został umieszczony na jednej z kart, znajdujących się w Czekoladowych Żabach.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki